7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Σχολικές Ομάδες

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης,  συμμορφωμένο πλήρως με τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις ενδεχόμενες τροποποιήσεις τους, είναι έτοιμο να υποδεχτεί και φέτος τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Επισυνάπτεται το αναλυτικό πρόγραμμα του Μουσείου.
Εναλλακτικά επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας:
https://www.nhmc.uoc.gr/el/education/school-groups-programs

*Σε κάθε μαθήτρια και μαθητή που συμμετέχει στο πρόγραμμα, το Μουσείο προσφέρει ένα αναμνηστικό περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

--
Χαιρετώ,
Στέλλα Χαιρέτη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Κρατήσεων
Έκθεση Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης - Πανεπιστήμιο Κρήτης Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου
71202 Ηράκλειο Κρήτης
τηλ. : +30 2810 393630

Share:

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Connect

 Αγαπητές συναδέλφισσες, Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Ανοιχτή Σχολική Εκπαίδευση: «Αναφέρεται σε σχολεία τα οποία σε συνεργασία
με επιστήμονες, επιχειρήσεις, οικογένειες και την τοπική κοινότητα,
διερευνούν προβλήματα της πραγματικής ζωής , μέσα από τα μαθήματα τους»

Αφορά κυρίως τις Φυσικές Επιστήμες αλλά και γενικότερα το STEM. Αφορά όμως
και την έννοια της ανοιχτής σχολικής εκπαίδευσης

Επομένως  *αν κάποια/-ος συνάδελφος ενδιαφέρεται με την καθοδήγησή μου να
συγγράψει και να υλοποιήσει στο σχολείο του ένα εκπαιδευτικό σενάριο πάνω
στην τεχνητή νοημοσύνη ή στα κοινωνικά δίκτυα  ή κάποιο άλλο θέμα
πληροφορικής ως θέμα που απασχολεί την σύγχρονη ζωή,* το οποίο να ακολουθεί
το μοντέλο Νοιάζομαι-Μαθαίνω-Δρώ
*μπορεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα ως μέλος της ομάδας έργου και μπορεί να
επικοινωνήσει μαζί μου για να ξεκινήσουμε.*

Η συμμετοχή του σχολείου του στο πρόγραμμα, συν τοις άλλοις,

θα συμβάλει:

·         Στη βελτίωση των μαθημάτων και της σχέσης των εκπαιδευτικών με
τους μαθητές και τις οικογένειές τους

·         στη σύνδεση του σχολείου με την επιστημονική κοινότητα και τα
Ερευνητικά και Επιστημονικά  Ιδρύματα με αποτέλεσμα των εμπλουτισμό των
μαθημάτων

·         στο ανοιχτό σχολείο μέσω του σχήματος "Νοιάζομαι-Μαθαίνω-Δρω" και
της μεθοδολογίας STEM

και θα προσφέρει στον/-ην ίδιο/-α

·         Συμμετοχή σε ένα Ερευνητικό Πρόγραμμα Horizon με δυνατότητα
βεβαίωσης της συμμετοχής του/της

·         Συμμετοχή με την ιδιότητα του Coach για την καθοδήγηση άλλων
συναδέλφων στην υλοποίηση του σεναρίου του/της με δυνατότητα βεβαίωσης
συμμετοχής

·         Προσωπικό εξοπλισμό για την κάλυψη των αναγκών του προγράμματος


Να είστε καλά

Γιώργος Πανσεληνάς | Giorgos Panselinas Med, PhD

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής | Computing at School
Coordinator

Regional Directorate of P&S Education of Crete

Τηλ: 6945658953

http://plirancrete.sch.gr

http://www.digifest.info

Share:

Ψηφιακή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων 

 (Οδηγίες για την πλατφόρμα)  Αξιολόγηση - Οδηγοί και Εργαλεία 

Με όχημα τη Βίβλο του «Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025» έρχεται η Ψηφιακή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  

Το να αποτελέσουν οι βαθμολογίες των μαθητών βασικό «πυλώνα» του νέου «οικοδομήματος» αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με δραστικό ρόλο των Σχολικών Συμβούλων (οι οποίοι στο νέο νόμο "βαφτίζονται" Σύμβουλοι Εκπαίδευσης) και της Τράπεζας Θεμάτων, προετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Κοντολογίς, η «απόδοση» των μαθητών και τα «μαθησιακά αποτελέσματα» (π.χ. βαθμολογίες, τεστ, συμμετοχή σε εργασίες και προγράμματα, αποτελέσματα εξετάσεων, ροή αποφοιτούντων) θα αποτελέσουν κριτήρια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (και θα επηρεάσει την κρατική χρηματοδότησή της στη λογική κόστος - όφελος) και των εκπαιδευτικών.

Όπως είναι γνωστό με το ν.4692/2020 έχει ήδη θεσμοθετηθεί η εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων και αυτή την περίοδο το ΥΠΑΙΘ προωθεί με κάθε μέσο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η κίνηση αυτή εναρμονίζεται με τις κατευθύνσεις του προγράμματος της ΝΔ για την Παιδεία στο οποίο προβλέπεται «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές με χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και δημιουργία δεικτών με βάση τα αποτελέσματα».

Τη συμμετοχή των γονέων στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων (και των εκπαιδευτικών) αποτελούν και οι «Ψηφιακές Υπηρεσίες για κηδεμόνες μαθητών (eParents)», που αναφέρονται στην λεγόμενη «Ψηφιακή Βίβλο» και «αφορούν μια νέα πλατφόρμα που στόχο έχει να δώσει στον πολίτη-κηδεμόνα ένα ζωντανό ‘’παράθυρο’’ στα σχολικά δρώμενα».

Σύμφωνα με την «Ψηφιακή Βίβλο», ψηφιοποιούνται οι διοικητικές λειτουργίες, η επικοινωνία με τους γονείς, η επιμόρφωση, αλλά επίσης η αποτύπωση της αξιολόγησης σχολικών μονάδων για την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Ένα από τα βασικά εργαλεία του ΥΠΑΙΘ τόσο για την «αποκατάσταση» της αντικειμενικής βαθμολογίας των μαθητών όσο και για την αυστηροποίησή της είναι η Τράπεζα Θεμάτων που αφορά σε όλες τις τάξεις των Λυκείου και των ΕΠΑΛ ενώ υπάρχουν εισηγήσεις για «κατέβασμα» στο Γυμνάσιο καθώς και νέες εξεταστικές δοκιμασίες και στις δυο βαθμίδες (Δημοτικά – Γυμνάσια/Λύκεια).

Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, «η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, του εκπαιδευτικού καθώς και τα τυποποιημένα τεστ για την αξιολόγηση των μαθητών σε εθνικό επίπεδο πρέπει να εξεταστούν μαζί, έτσι ώστε όχι μόνο να είναι αποτελεσματικές οι νέες πολιτικές όσον αφορά την επίτευξη των στόχων του πλαισίου αξιολόγησης, αλλά και να δημιουργούν συμπληρωματικότητες, να αποφεύγεται η αλληλοεπικάλυψη και να προλαμβάνεται η ασυνέπεια μεταξύ των στόχων».

Στο προωθούμενο αυτό νέο πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί «χρεώνονται» την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου «χρεώνεται» -με τη σειρά της- την επιτυχία και την αποτυχία όλων.

«Αγνοούνται» οι κοινωνικές και γεωγραφικές ανισότητες που διαμορφώνουν αντίξοες συνθήκες για την εκπαίδευση των μαθητών από τα ασθενέστερα οικονομικά και κοινωνικά στρώματα.

Μια τέτοια αντίληψη, όπως γίνεται φανερό, εναποθέτει μεγάλο φορτίο ευθύνης στους ώμους του δασκάλου και συνήθως, όταν τίθεται θέμα σχολικής αποτυχίας ή εκπαιδευτικής κρίσης, ο δάσκαλος είναι ο «αποδιοπομπαίος τράγος». Με αυτό τον τρόπο, γίνεται ευκολότερη υπόθεση η επιβολή αυταρχικών μέτρων αξιολόγησης, εντατικοποίησης και διοικητικού ελέγχου.

Σε ΦΕΚ το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” - ( Νόμος 4823/2021 Αρ. Φ. 136 )

Share:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΑΚ 2021-22

Αξιότιμοι/ες κύριοι/κυρίες,
Σάς αποστέλλουμε τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα για το σχολικό έτος 2021-2022 της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης για την προώθησή τους στα σχολεία με σκοπό την ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών.

Προτάσεις για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Share:

ΥΒΡΙΔΙΚΟ 15-17 Οκτωβρίου 2021

[teachers] Πρόγραμμα 7ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας 
Αγαπητές/οί συνάδελφοι  
Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το πρόγραμμα του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, ΥΒΡΙΔΙΚΟ 15-17 Οκτωβρίου 2021, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του συνεδρίου:
 
http://synedrio.eepek.gr    (κουμπί 'ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ'). Στην ίδια
ιστοσελίδα και από το κουμπί 'ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ', μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει την εγγραφή του για ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ή μη παρακολούθηση.
 
Σαράντα τέσσερεις (44) εκλεκτοί προσκεκλημένοι ομιλητές, από Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και πάνω από 600 εργασίες μας περιμένουν. Ας τις απολαύσουμε!
 
Από την Οργανωτική Επιτροπή του συνεδρίου

Share:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Καλούνται οι γονείς & κηδεμόνες των μαθητών του 7ου Γυμνασίου Χανίων, τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 18:00, σε γενική συνέλευση, δια ζώσης (θα τηρηθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας), στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, για την διενέργεια εκλογών για τη συγκρότηση ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου.


Ο Διευθυντής 

Εμμανουήλ Σημαντηράκης

Share:

Η Πληροφορική στην εκπαίδευση

Το 13th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (13th CIE2021), διοργανώνεται από το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου και το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με την ΕΠΥ. Θα διεξαχθεί Διαδικτυακά (έδρα εργασιών το Ιόνιο Πανεπιστήμιο), 9 και 10 Οκτωβρίου 2021. Τελεί δε υπό την Αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου (50 σελίδων), που βρίσκεται αναρτημένο στο δικτυακό τόπο (http://events.di.ionio.gr/cie/), περιλαμβάνει 15 προσκεκλημένες ομιλίες Πανεπιστημιακών από την Ελλάδα και το Εξωτερικό, δεκάδες άρθρων και πλήθος Εργαστηρίων πολλών ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων.

Η παρακολούθηση είναι δυνατή τόσο με συμμετοχή στις τηλεδιασκέψεις και –μόνο σε αυτή την περίπτωση, με τρόπο που θα ανακοινωθεί στο δικτυακό τόπο– με ΔΩΡΕΑΝ eβεβαίωση όσο και μέσω live streaming.
Share:

Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου

Διαδικτυακές ενημερώσεις/επιμορφώσεις για το μήνα Οκτώβριο

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: "Σε ποιο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τη ψυχολογία των εφήβων / Νέο επιμορφωτικό υλικό για μαθητές Back to school" την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου.
(Χωρητικότητα "δωματίου" 300 άτομα)

 

Η νέα σχολική χρονιά είναι γεγονός και η επιμόρφωση των μαθητών σε θέματα διαδικτυακής ασφάλειας άμεση προτεραιότητα!
Δείτε εδώ το νέο επιμορφωτικό ψηφιακό υλικό για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

Share:

ΚΤΕΛ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2021 - 2022

Τα αστικά λεωφορεία ακολουθούν τα εξής δυο δρομολόγια :

ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΩΡΑ 7.50 π.μ.

Α’ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ 

ΧΑΝΙΑ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ -- ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ -- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΜΠΕΛΗ 

Β’ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ 

ΧΑΝΙΑ – ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ – ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ -- ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΜΠΕΛΗ 

 
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2021 - 2022

  Δρομολόγια υπεραστικών λεωφορείων  πατήστε   εδώ.  Βέλος που δείχνει προς τα δεξιά και μετά έχει κάμψη προς τα κάτω

 
 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΕΡΝΩΝ (ΜΠΛΕ ΓΡΑΜΜΗ  07:30)
  1. Σχολείο Στερνών

  2. Πλατεία Παζινού

  3. Παζινός κεντρικός δρόμος

  4. Κουμπελή

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΡΩΝΙ (ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ 07:30)
  1. Πλατεία Αρωνίου

  2. Διασπορά

  3. Αρώνι

  4. Καλντέρη ;;;

  5. Κουμπελή


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΧΟΡΔΑΚΙ (ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ  07:15)

  1. Χορδάκι 

  2. Μουζουράς

  3. Καλόρουμα

  4. Καθιανά 

  5. Καμπάνι

  6. Κουνουπιδιανά

  7. Κουμπελή


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑΥΡΟΣ (ΜΩΒ ΓΡΑΜΜΗ  07:20)

  1. Σταυρός

  2.  Χωραφάκια

  3. Καλαθάς

  4. Κουνουπιδιανά

  5. Κουμπελή

                 ·Τα λεωφορεία θα έχουν επιγραφή με το τίτλο του Γυμνασίου
Share:

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΕΠΕΚ

Νέα Επιμορφωτικά Προγράμματα της ΕΕΠΕΚ (ασύγχρονα και από απόσταση) για το 2021-2022

logoΣταθερά, όπως κάθε χρόνο, η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ - www.eepek.gr ) προτίθεται να υλοποιήσει και φέτος έναν μεγάλο αριθμό προγραμμάτων (περίπου 27) με τη μέθοδο της Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (πλατφόρμα moodle). Η θεματολογία των προγραμμάτων αυτών είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και με μεγάλη θεματική ποικιλία Σχεδόν κάθε εβδομάδα θα υλοποιείται και ένα διαφορετικό πρόγραμμα, δωρεάν (για τα προγράμματα διάρκειας 50 - 100 ωρών) ή με έκτακτη συμμετοχή 30€ για όσα είναι 400 και πάνω ωρών). 
 
Όλα τα προγράμματα απευθύνονται στα μέλη της ΕΕΠΕΚ. Αίτηση παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν όλα τα μέλη της Ε.Ε.Π.Ε.Κ, ενώ για τα μη μέλη – ανεξαρτήτως ειδικότητας & βαθμίδας εκπαίδευσης- δίνεται η δυνατότητα εγγραφής ως μέλος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ., (για την εγγραφή στην Ε.Ε.Π.Ε.Κ. ακολουθήστε τις οδηγίες της ιστοσελίδας: https://www.eepek.gr/el/enosi/eggrafi-stin-enosi). Η συνδρομή μέλους είναι 20€, και είναι εφάπαξ, χωρίς επιπλέον τακτική ετήσια συνδρομή.

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου