7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης

Ξέχασα το όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης ή δε γνωρίζω αν έχω λογαριασμό στο ΠΣΔ 

      1)    Για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας, πληκτρολογήστε το όνομα  χρήστη που χρησιμοποιείτε για να συνδεθείτε στο sch.gr, ή τον Αριθμό Μητρώου σας 
(για μόνιμους εκπαιδευτικούς)*.

( Όνομα χρήστη ή Αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού *  )  

2)  ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ : ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ
( Όνομα χρήστη ή   Αριθμός μητρώου   μαθητή   ) 

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο

3)   Αν είστε μαθητής δοκιμάστε με Αριθμός μητρώου μαθητή  .


https://register.sch.gr/password/change_password/ 
      4)  Αν είστε μαθητής δοκιμάστε πάλι να εγγραφείτε πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο  . 

Είσαι μαθητής/τρια ; Γίνε και εσύ μέλος του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
              
     5)  Εφόσον συμφωνεί και ο κηδεμόνας σου να εγγραφείς στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, μπορείς να συνεχίσεις, συμπληρώνοντας την φόρμα εγγραφής μαζί με τον κηδεμόνα σου. 
Διαβάστε πρώτα τις   Οδηγίες εγγραφής  (pdf)
   6)  Αν δεν θυμάστε ούτε το όνομα χρήστη ή Αριθμό  μητρώου, επικοινωνήστε με το  σχολείο σας, για να σας γνωστοποιήσουν το όνομα χρήστη ή Αριθμό  μητρώου και να 
αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασης σας. 
          

Ανάλογα με το σε ποια κατηγορία μέλους του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ανήκετε η διαδικασία ανάκτησης των στοιχείων πρόσβασης διαφέρει:
  • Αν είστε εκπαιδευτικός, μαθητής η ανήκετε στο διοικητικό  προσωπικό: Μεταβείτε στην  Ανάκτηση στοιχείων λογαριασμού/κωδικού
  • Εαν είστε μαθητής  πρόσθετα μπορείτε να απευθυνθείτε στον διευθυντή σας ή στον υπεύθυνο πληροφορικής του σχολείου στο οποίο ανήκετε.
  • Αν πρόκειται για λογαριασμό σχολείου, Διεύθυνσης, ή γενικά μονάδας: Αν έχετε ξεχάσει τα στοιχεία του λογαριασμού της Εκπαιδευτικής / Διοικητικής μονάδας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, θα πρέπει να συμπληρώσετε το ακόλουθο έντυπο και να το στείλετε με fax στην Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών του ΠΣΔ
Share:

Σύγχρονη διδασκαλία 7ου Γυμνασίου Χανίων

Πρόγραμμα Σύγχρονης ( on line ) διδασκαλίας 7ου Γυμνασίου Χανίων _6_10_Απριλίου


https://drive.google.com/open?id=1J0bYO6KafBj1FZA

Για να δείτε το συνολικό πρόγραμμα πατήστε  εδώ

Για να δείτε το συνολικό πρόγραμμα ανά τμήμα πατήστε  εδώ

1η ώρα - 8-9  πμ
2η ώρα - 9-10 πμ
3η ώρα - 10-11πμ
4η ώρα - 11-12πμ
5η ώρα - 12-1 μμ

Κανόνες συμμετοχής από τους Μαθητές.
Δεν επιτρέπεται η βιντεοσκόπηση του μαθήματος ούτε η φωτογράφιση ( screenshot ).
O κάθε μαθητής θα μπαίνει μέσα στην ψηφιακή τάξη χρησιμοποιώντας το πραγματικό του όνομα.
Μαθητές με ψευδώνυμα δεν θα γίνονται δεκτοί στην ψηφιακή τάξη.
Η είσοδος στο μάθημα θα γίνεται 5 λεπτά νωρίτερα ώστε να γίνεται ο απαραίτητος συντονισμός.
Μετά την έναρξη του μαθήματος 10 λεπτά , η ψηφιακή τάξη θα κλειδώνει και δεν θα γίνεται κανένας δεκτός.

Η Δ/νση του 7ου Γυμνασίου
Share:

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

https://www.minedu.gov.gr/anastoli-leitourgias-ekpaideftikon-monadon/44445-21-03-2020-odigies-gia-tin-eks-apostaseos-ekpaidefsi

  

 Τηλεδιάσκεψη WebEx για Εκπαιδευτικούς(Νέα) Ανανεωμένη έκδοση 

 

Οδηγός Μαθητή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

οδηγίες για τα on line μαθήματα με WEBEX  εδώ
 

Οδηγίες-εγκατάστασης-Webex-Meetings-για-τον-καθηγητή(pdf)

  

Οδηγίες χρήσης Webex για τον καθηγητή

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο άμεσα στις εξελίξεις, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν υποκαθιστά τη δια ζώσης εκπαίδευση, αλλά διατηρεί στενή την επαφή των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο.




Share:

Σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο - ΥΠΕΠΘ-

Share:

ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΧΑΝΙΩΝ

Για να διαβάσετε την ανακοίνωση πατήστε εδώ
Share:

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΘΗΤΗ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

https://drive.google.com/open?id=1zvvPh54NzfgcWF9dKCuBZXK5gQ2RBwfj

Για να διαβάστε τον οδηγό πατήστε  εδώ
 

Οδηγός Μαθητή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

οδηγίες για τα on line μαθήματα με WEBEX  εδώ
 
Share:

Δημιουργία προσωπικού ιστολογίου

https://www.sch.gr/dimiourgia-prosopikou-istologiou-apo-mathites/

Σας ενημερώνουμε ότι η από σήμερα 24/3/2020 η απόκτηση ιστολογίου από τους μαθητές γίνεται με την ακόλουθη διαδικασία:
  1. O μαθητής πρέπει να συνδεθεί μία φορά στην υπηρεσία https://blogs.sch.gr με τα στοιχεία που έχει στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
  2. Μετά την σύνδεση του μεταβαίνει στη διεύθυνση https://blogs.sch.gr/members/admin/ και πατά το κουμπί «Προσωπικό μήνυμα»

  3. Στη φόρμα επικοινωνίας που θα εμφανιστεί βάζει ένα σχετικό θέμα και κείμενο πχ αυτή της εικόνας και πατάει αποστολή.
  4. Μετά τη δημιουργία του ιστολόγιου του, θα λάβει σχετικό μηνυμα μέσω του blogs.sch.gr και θα μπορεί να προχωρήσει  στην διαχείριση του.
Οι μαθητές συνεχίζουν να έχουν αυτόματα διαθέσιμες όλες τις υπόλοιπες δυνατότητες της υπηρεσίας blogs.sch.gr: όπως δυνατότητα συμμετοχής σε ομάδες και ομαδικά ιστολόγια,  δημιουργία φιλίων και ανταλλαγής μηνυμάτων κ.α.

 Οδηγούς αλλά και χρήσιμες συμβουλές για τη χρήση του blogs.sch.gr θα βρείτε στην σελίδα https://blogs.sch.gr/manuals



Share:

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

για την ενημέρωση σας πατήστε εδώ
Share:

25η Μαρτίου

25η Μαρτίου χωρίς εορτασμούς

 Όρκος της Αγίας Λαύρας, πίνακας του Θεόδωρου Βρυζάκη (1851)

Εφέτος η 25ηΜαρτίου δεν θα έχει παρελάσεις παρά μόνο μια σεμνή τελετή στο Σύνταγμα με κατάθεση στεφάνου από την πρόεδρο της Δημοκρατίας, Αικατερίνη Σακελλαροπούλου

Η 25η Μαρτίου, ημέρα του Ευαγγελισμού, είχε οριστεί ως ημέρα έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης, κατά του Τουρκικού ζυγού, από τον αρχηγό της Φιλικής Εταιρείας Αλέξανδρο Υψηλάντη Η ημερομηνία αυτή θεωρήθηκε ως σημείο αναφοράς από τις πρώτες ήδη ημέρες της Επανάστασης, και μάλιστα ως έναρξη ειδικής χρονολόγησης, ακόμα και σε περιοχές που είχαν επαναστατήσει νωρίτερα. Τουλάχιστον από το 1823 εθεωρείτο στην Πελοπόννησο ως ημέρα έναρξης της επανάστασης.
Η καθιέρωση της γιορτής της ελληνικής επανάστασης ως εθνικής επετείου ξεκινά τα πρώτα επαναστατικά χρόνια. Από το 1822 μάλιστα και την πρώτη προσωρινή κυβέρνηση της Ελλάδας ο εορτασμός που τότε έγινε στην Κόρινθο, το Πάσχα, στις 2 Απριλίου. Η ημερομηνία έναρξης της Ελληνικής Επανάστασης, παραμένει ένα ζήτημα προς συζήτηση καθώς η πρώτη οργανωμένη στρατιωτική πράξη ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία μπορεί να θεωρηθεί η προκήρυξη του Αλέξανδρου Υψηλάντη στις 24 Φεβρουαρίου, οπότε και άρχισε η επανάσταση των Ελλήνων στη Βλαχία.
Την 22η Μαρτίου, τρεις μέρες δηλαδή πριν την ημερομηνία που σήμερα γιορτάζουμε την επέτειο, ξεκινά η επανάσταση στην Πάτρα με επικεφαλής τον Παναγιώτη Καρατζά, ο οποίος πολύ σύντομα δολοφονήθηκε από κοτζαμπάσηδες της περιοχής. Μια ημέρα αργότερα καταλαμβάνεται
 η Καλαμάτα χωρίς εχθροπραξίες, ενώ στις 25 Μαρτίου έχουμε την επίσημη διακήρυξη της επανάστασης από τη Μεσσηνιακή Γερουσία. 
Οι εκδηλώσεις και οι παρελάσεις επαναλήφθηκαν και συνεχίζονταν μέχρι πέρυσι χωρίς διακοπή.
Στη μακρά ιστορία των επετείων είναι η πρώτη φορά που η επέτειος θα περάσει σχεδόν απαρατήρητη. Η υποχρεωτική καραντίνα και η κλιμάκωση της κρίσης του κορωνοϊού δεν αφήνουν περιθώρια για εορτασμούς.
Share:

Ανακοίνωση υπηρεσίας Ηλεκτρονική Τάξη

https://www.sch.gr/schnews
Ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν την υπηρεσία "Ηλεκτρονική Τάξη" του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (https://eclass.sch.gr), ότι δύνανται εφόσον το επιθυμούν να δημιουργούν "ανοικτά μαθήματα", τα οποία δεν απαιτούν την σύνδεση των μαθητών στο μάθημα με λογαριασμό ΠΣΔ.

Τα "ανοικτά μαθήματα" παρέχουν περιορισμένες λειτουργίες σε σχέση με τα κλειστά, αλλά αποτελούν μια γρήγορη λύση, όσο οι μαθητές δημιουργούν ακόμη τους λογαριασμούς τους.

Ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώνει το υλικό του στο ανοικτό μάθημα και οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό. Στη συνέχεια τα μαθήματα αυτά μπορούν να μετατραπούν σε "κλειστά" από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
Το σενάριο αυτό θα επιτρέψει την σταδιακή προσαρμογή των μαθητών στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία δημιουργίας των μαθητικών λογαριασμών.
Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου