7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

Διαδραστικά Παιχνίδια

Το διαδίκτυο έχει γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Το διαδίκτυο παρέχει απίστευτες δυνατότητες για αναζήτηση πληροφοριών, ενημέρωση, ψυχαγωγία, επικοινωνία και κοινωνική δικτύωση, μάθηση, ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και διευκολύνει την υλοποίηση ακαδημαϊκών και επαγγελματικών εργασιών και υποχρεώσεων. Η ορθή χρήση του διαδικτύου είναι απαραίτητη για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων αυτών.

 


ROVER - Ένα παιχνίδι για δύο παίκτες

Ρυθμίστε μια πορεία εμποδίων χρησιμοποιώντας αντικείμενα όπως καρέκλες και σκαμπό και δοκιμάστε αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι. Ο παίκτης θα πλοηγηθεί σε ένα ανθρώπινο ρομπότ γύρω από τα εμπόδια και θα μάθει για τις περιπλοκές του προγραμματισμού ενός ρομπότ.

 

eFollowMe - (Ψηφιακό Αποτύπωμα)

Το eFollowMe είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι σε τρισδιάστατο περιβάλλον, το οποίο αφορά μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να μάθουν οι μαθητές να διαχειρίζονται με προσοχή τα προσωπικά τους δεδομένα και το ψηφιακό τους αποτύπωμα. 

Το Be Internet Awesome είναι ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που περιλαμβάνει ένα διασκεδαστικό και δωρεάν διαδικτυακό παιχνίδι που ονομάζεται Interland και ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να διδάξει στα παιδιά πώς να είναι ασφαλείς και υπεύθυνοι εξερευνητές του διαδικτυακού κόσμου.

 


Happy Onlife - Χαρούμενοι στο διαδίκτυο

Παίξε το παιχνίδι και μάθε να συμπεριφέρεσαι με ασφάλεια στο διαδίκτυο.


Νησιά του Κυβερνοχώρου – Cyberethics

Τα παιδιά μπορούν να πάρουν πληροφορίες, να δουν βίντεο και να απαντήσουν σε σύντομα τεστ για βασικά...

 

Το CyberKid αποσκοπεί στην ασφαλή εξοικείωση του κοινού με τις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα με το internet.
 

Budd: e Cybersecurity Education package

Το εκπαιδευτικό πακέτο Budd:e περιλαμβάνει δύο ενότητες, μια για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και μια για τη Δευτεροβάθμια.

 

eSafety Kit

Ασφάλεια, επικοινωνία, ηλεκτρονική παρενόχληση, διασκέδαση στο διαδίκτυο.

Share:

Βαθμολογία τετραμήνου: (εγκύκλιος)

 Βαθμολογία τετραμήνου: Οι Δ/ντές να δώσουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν (εγκύκλιος)
Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 01:01

 Με εγκύκλιο που υπογράφεται από την υφυπουργό Παιδείας, Ζέττα Μακρή, σχετικά με την κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητείται από τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων  να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία.

Συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:

«Είναι δεδομένο ότι με βάση τις κείμενες διατάξεις η κατάθεση της βαθμολογίας τετραμήνου στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι υποχρεωτική, εκτός των εξαιρετικών εκείνων περιπτώσεων που ορίζονται περιοριστικά στις εν λόγω διατάξεις και αφορούν ιδίως σε μαθήματα, τα οποία για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκαν λιγότερο από δέκα (10) ώρες.

Στις εξαιρετικές αυτές περιπτώσεις θα πρέπει να τηρούνται οι επιβαλλόμενες από τις ίδιες διατάξεις διατυπώσεις και προεχόντως απόδειξη και αιτιολόγηση εκ μέρους του διδάσκοντα της πλήρωσης των προϋποθέσεων για μη βαθμολόγηση.

Ενόψει αυτών καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων».

Share:

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 21 Φεβρουαρίου του 1913 απελευθερώθηκαν τα Γιάννενα - Αφιέρωμα (video) 


Γενικά

Κατά την έναρξη των πολεμικών επιχειρήσεων, ο ρόλος του στρατού Ηπείρου ήταν κυρίως αμυντικός αφού το μεγαλύτερο μέρος των στρατιωτικών τμημάτων είχε αξιοποιηθεί στο μέτωπο της Μακεδονίας. Μετά την προσάρτηση της Θεσσαλονίκης η Οθωμανική Αυτοκρατορία ζητάει ανακωχή λόγω όμως του ότι τα Ιωάννινα δεν είχαν ακόμα απελευθερωθεί η ελληνική πλευρά δέχεται να συμμετάσχει στις συζητήσεις ειρήνης ξεκαθαρίζοντας ότι μέχρι τη σύναψη της συμφωνίας η Ελλάδα θα βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση.
Ο Στρατός της Ηπείρου κατά την έναρξη του πολέμου αν και ολιγάριθμος ξεκίνησε να επιχειρεί εναντίον του Τούρκικου στρατού και αρχικά σημείωσε σπουδαίες νίκες καταλαμβάνοντας την Πρέβεζα με την βοήθεια του ελληνικού στόλου (21 Οκτωβρίου – 3 Νοεμβρίου 1912) και κάμπτοντας την αντίσταση του Τουρκικού Στρατού στη μάχη στα Πέντε Πηγάδια. Θεωρητικά πλέον ο δρόμος για την κατάληψη των Ιωαννίνων είχε ανοίξει.
Υπήρχαν όμως τεράστιες δυσκολίες που κώλυαν την επίθεση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων διότι πέρα από την αριθμητική τους υπεροχή οι Τούρκοι είχαν μετακινηθεί στο Μπιζάνι που όπως
αναφέρουν οι ιστορικοί ήταν «ισχυρώς οχυρωμένον». Αυτές οι δυσχέρειες σε συνδυασμό με το δριμύ ψύχος και την έλλειψη εφοδίων είχαν καθηλώσει τον ελληνικό στρατό σε αμυντική θέση.
Μετά την σταθεροποίηση του Μακεδονικού Μετώπου ο κύριος όγκος του στρατού Θεσσαλίας κατεβαίνει για να ενισχύσει το στρατό Ηπείρου. Την αρχιστρατηγία αναλαμβάνει ο Διάδοχος Κωνσταντίνος. Το σχέδιο το οποίο εκπονήθηκε ήταν η επίθεση «δι ελιγμού» και ενώ το σχέδιο προέβλεπε την επίθεση από δεξιά, το Στρατηγείο εσκεμμένα άρχισε να διασπείρει την είδηση ότι η επίθεση θα γινόταν από την αριστερή πλευρά. Η επιτυχία του αιφνιδιασμού σε συνδυασμό με την ικανότητα του πυροβολικού οδηγούν στη πτώση του Μπιζανίου.
Λόγω της πτώσης του Μπιζανίου ο διοικητής των Ιωαννίνων Εσάτ Πασάς αναγκάσθηκε να στείλει απεσταλμένους για παράδοση της πόλης. Η συμφωνία επιτεύχθηκε και η παράδοση της πόλης ορίσθηκε για τις 8 το πρωί της 21ης Φεβρουαρίου. Υπεγράφη και σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης. Το υπέγραφε ο διοικητής της οχυρωμένης τοποθεσίας Τούρκος αντισυνταγματάρχης Βεχήπ Μπέης και οι Έλληνες λοχαγοί Ιωάννης Μεταξάς και Ξενοφών Στρατηγός.
Ο Διάδοχος Κωνσταντίνος εισήλθε στην πόλη στις 22 Φεβρουαρίου και μαζί με το Στράτευμα έγιναν δεκτοί από τους κατοίκους με ενθουσιώδεις εκδηλώσεις. 
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 
Share:

Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο

Καλημέρα,

για όσες και όσους ενδιαφέρονται!

*".. προσκλήσεις της ΔΔΕ Χανίων στα πλαίσια το έργου Erasmus+ MAKERS
SCHOOLS που απευθύνουμε σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης *
*(Δευτεροβάθμιας κατά προτεραιότητα αλλά και Πρωτοβάθμιας)*

*α) Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο με θέμα «Τριδιάστατη σχεδίαση,
τριδιάστατη εκτύπωση και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη»*

*https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/19/invitation_3d_workshop/
<https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/19/invitation_3d_workshop/>*

*β) Έρευνα για την τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στο σχολείο και την
αξιοποίηση της στη διδασκαλία – συμπλήρωση ερωτηματολόγιου.*
*https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/17/3d_questionnaire/"
<https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/17/3d_questionnaire/>*


Γιώργος Πανσεληνάς | Giorgos Panselinas Med, PhD

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής | Computing at School
Coordinator

Regional Directorate of P&S Education of Crete

Τηλ: 6945658953

http://plirancrete.sch.gr

http://www.digifest.info

Share:

Η πολιτική διανόηση της εποχής

 Δελτίο Τύπου 8/19-2-2021.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821

 

     Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης διοργανώνει μία σειρά διαδικτυακών δράσεων για να τιμήσει τα διακόσια χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση (1821-2021). Η γενική θεματολογία θα φέρει τον τίτλο: «Από την Επανάσταση του 1821 στην Επανάσταση των Συνειδήσεων» με στόχο να τονισθεί η σημασία του Έπους του 1821 για την εποχή μας. Οι δράσεις αυτές έχουν εγκριθεί και από την Επιτροπή «Ελλάδα 2021». Λόγω των δυσκολιών που έχουν προκύψει από την πανδημία δεν θα πραγματοποιηθούν διά ζώσης, όπως είχε προβλεφθεί, αλλά θα μεταδοθούν από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Ιδρύματος.

     Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί η διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα: «Η πολιτική διανόηση της εποχής του 1821 και η προσφορά της στο σήμερα». Με αφορμή την κήρυξη της Ελληνικής Επαναστάσεως από τον Αρχηγό της Φιλικής Εταιρείας Αλέξανδρο Υψηλάντη στο Ιάσιο (24 Φεβρουαρίου 1821) η ΟΑΚ διερευνά την εικόνα της πολιτικής διανόησης της εποχής του 1821, καθώς και των ελληνικών γραμμάτων εκείνης της περιόδου. Η προσφορά των Ελλήνων της διασποράς στην Επανάσταση και ο σημερινός ρόλος της ελληνικής διανόησης στην καθοδήγηση των Νεοελλήνων σε μια νέα επανάσταση, την επανάσταση των συνειδήσεων.

     Στην εκδήλωση θα μιλήσουν οι: Σεβ. Μητροπολίτης Αυστρίας, Υπέρτιμος και Έξαρχος Ουγγαρίας και Μεσευρώπης, κ. Αρσένιος, με θέμα: «Η Ορθόδοξη Χριστιανική Αυτοσυνειδησία του Γένους και η πορεία προς την παλιγγενεσία», Μιχαήλ Στρουμπάκης, Μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής Ιστορικής Βυζαντινής Μουσικολογίας της Π.Α.Ε.Α.Κ., με θέμα: «Η μετάβαση από την εθναρχία στο εθνικό κράτος μέσα από τις εκδόσεις εκκλησιαστικής και κοσμικής μουσικής του 19ου αιώνα» και Νίκος Ι. Χουρδάκης, Ψυχολόγος – Ομαδικός Αναλυτικός Ψυχοθεραπευτής, με θέμα: «“Η Αδιανόητη Επανάσταση που πέτυχε”: Απόπειρα σκιαγράφησης της ψυχολογίας των ανθρώπων που ενέπνευσαν και πραγματοποίησαν την Επανάσταση του 1821».

     Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι: Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος, Πρόεδρος της ΟΑΚ, Δρ Κωνσταντίνος Ζορμπάς, Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος, ενώ τον Συντονισμό θα έχει η Δρ Μαρία Χατζηαποστόλου, Επιστημονική Συνεργάτιδα της ΟΑΚ.

     Η εκδήλωση αποτελεί μία ευκαιρία για εκπαιδευτικό υλικό προς τους μαθητές και εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα μεταδοθεί από το διαδικτυακό κανάλι του Ιδρύματος στο YouTube και θα είναι διαθέσιμη για όσους επιθυμούν να την παρακολουθήσουν στον σύνδεσμο: https://bit.ly/2J7COjq επιλέγοντας τη συγκεκριμένη εκδήλωση, που θα έχει τη σήμανση “LIVE” (Ζωντανή Μετάδοση).

Share:

Μαθητικοί Διαγωνισμοί : Ζωγραφικής


 Πραγματοποίηση Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής, Θεατρικού δρώμενου και καταγραφής προφορικών μαρτυριών στο πλαίσιο του Εορτασμού των 80 χρόνων από τη Μάχη της Κρήτης. Παρακαλείσθε όπως προωθήσετε  την πρόταση μας   για να συμμετέχουν οι μαθητές μας στους παραπάνω διαγωνισμούς.

Με εκτίμηση,

 cid:image001.png@01D00BB9.72F134D0

 Περιφέρεια Κρήτης

Περιφερειακή Ενότητα Χανίων

Πληροφορίες: Κατερίνα Ζομπανάκη

Προϊσταμένη του  Τμήματος Δια Βίου Μάθησης, Παιδείας &

Απασχόλησης & Αρμόδια για θέματα Αθλητισμού της Π.Ε. Χανίων

 

(      +30  28213 - 40150

7        +30   28213  - 40152

 

*             zompanaki @crete.gov.gr

               www:crete.gov.gr

cid:image001.png@01D00BB9.72F134D0

 

Share:

Εκπαιδευτική Ενημέρωση 19/02/2021


Τροποποίηση των προθεσμιών υποβολής αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και παροχή οδηγιών σχετικά με την υποβολή των αιτήσεων παραίτησης κατά το σχολικό έτος 2020-2021 

Α. Διατάξεις τροποποίησης προθεσμιών υποβολής αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών 

Β. Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών από το σχολ. έτος 2021-2022 και εφεξής  

Γ. Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2020-2021 

 Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗΣ 

ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ 

http://dide.ira.sch.gr/new/syntakseis/syntakseis210218/

 

 

Share:

Κανονικά τα μαθήματα από αύριο Πέμπτη 18/2

 Αγαπητοί γονείς και μαθητές σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Πέμπτη 18/2 τα μαθήματα θα διεξάγονται κανονικά στο 7ο Γυμνάσιο δια ζώσης.

Share:

Επιμορφωτικό Εξ Αποστάσεως Σεμινάριο

  

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

   ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ   ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΧΑΝΙΩΝ

    ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

           Χανιά,  16-02-2021

           Αριθ. Πρωτ. Φ22.8/ 805

 

 Υπεύθυνη ΣΔ: Αρετή Μαρματάκη

 Ταχ. Δ/νση: Γκερόλα 48 Β

 Τ. Κ.  731 32  Χανιά

 Τηλ:     28210 47160-6976000475

 FAX:   28210 47137

 E-mail:sdrdidechan@sch.gr /                                      didechan@sch.gr  

 http://dide.chan.sch/sdr

 

Προς:    Δ/ντες Δ/ντριες και Εκπαιδευτικούς

              Σχολικών Μονάδων ΔΕ Χανίων

Εκπαιδευτικούς Συντονιστές Προγραμμάτων

               Σχολικών Δραστηριοτήτων

               ΠΕΚΕΣ Κρήτης

               ΣΕΕ για την Αειφορία

                                      

Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό Εξ Αποστάσεως Σεμινάριο με τίτλο:

‘‘Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον ’’

 

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, Β΄ & Γ’ Αθήνας, Αχαΐας, Αργολίδας, Ημαθίας, Ρεθύμνου και Λακωνίας δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων διοργανώνουν επιμορφωτικό εξ αποστάσεως σεμινάριο, με θέμα: ‘‘Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον’’

Το σεμινάριο διοργανώνεται στο πλαίσιο του, υπό ίδρυση, ομώνυμου Εθνικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των δράσεων, που σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν για τη σχολική κοινότητα, για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την επανάσταση του 1821.

Προσκεκλημένοι εισηγητές είναι ο κ. Νίκος Μπελαβίλας - Καθηγητής ΕΜΠ, Διευθυντής Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος, η κα Βίλλυ Φωτοπούλου, Διευθύντρια Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ο κ. Γιάννης Ν. Δρίνης, Λαογράφος, Προϊστάμενος Τμήματος Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και η κα Έλενα Μπαζίνη, ΠΕ Λαογράφων/Κοινωνικών Ανθρωπολόγων/Εθνολόγων, Τμήμα Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021  από 18.00 έως 21.00,  απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς των συνεργαζομένων Διευθύνσεων και στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετική βεβαίωση τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται, καλούνται να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο σύνδεσμο https://forms.gle/DjLZVsiVC3NHraFT6    έως το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021 στις 14:00 για να  λάβουν με e-mail μέχρι το βράδυ της Δευτέρας 22 Φεβρουαρίου 2021, τον απαραίτητο σύνδεσμο για την συμμετοχή τους στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Webex.

(ΠΡΟΣΟΧΗ: να ελέγχετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

Για οποιαδήποτε βοήθεια και πληροφορία να επικοινωνείτε στα τηλ. 28210 47160 ή 6976000475 με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Αρετή Μαρματάκη.

.

Παρακαλούνται οι κκ. Διευθυντές/ντριες για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών των σχολείων τους.

 

                                                                     Ο  Δ/ντης Δ/θμιας Εκπ/σης Χανίων

  

                                                                                Εμμανουήλ Κ. Τζανάκης                                           

                                 ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον

23 Φεβρουαρίου 2021

18.00–18.10:      Χαιρετισμοί

18.10–18.25:    ‘‘Φιλοσοφία, Στόχοι & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις του Νέου Θεματικού Δικτύου Π.Ε: Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον’’ .

κ. Μαρία Σπαρτινού & κ. Ιωάννα Παπαϊωάννου

18.2519.05:   ‘‘Το Περιβάλλον Των Νησιών Του Αιγαίου Μέσα Από Τις Απεικονίσεις Έξι Αιώνων- Από Τα Αναγεννησιακά Ισολάρια Στα Σύγχρονα Δεδομένα Των Δορυφόρων’’.

Νίκος Μπελαβίλας - Καθηγητής ΕΜΠ, Διευθυντής Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος.

19.05–19.25:   ‘‘Η Ανάδειξη Του Αγροτικού Τοπίου Και Των Αναπαραστάσεών Του Ως Πολιτιστικής Κληρονομιάς Στην Εκπαίδευση. Το Παράδειγμα Μιας Χαλκογραφίας Των Μοναστηριών Της Δημητσάνας (18ος Αι.)’’.

Βίλλυ Φωτοπούλου, Διευθύντρια Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Γιάννης Ν. Δρίνης, Λαογράφος, Προϊστάμενος Τμήματος Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Έλενα Μπαζίνη, ΠΕ Λαογράφων/Κοινωνικών Ανθρωπολόγων/Εθνολόγων, Τμήμα Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

19.25 - 19.35: Συζήτηση

19.35 – 19.50: ‘‘Μιλώντας Για Το Παρελθόν Σε Εφήβους Μέσα Από Εικαστικές Πηγές’’

Αθηνά Παπανικολάου, Δρ Φιλόλογος

19.50 – 20.05: "Οι Γκραβούρες Μεταξύ Ιστορίας Και Εκπαιδευτικής Χρήσης: Το Παράδειγμα Των Γκραβούρων Που Εικονίζουν Τον Μυστρά".

Δημήτρης Θ. Βλαχαβιώλος, Δρ. Βυζαντινής Ιστορίας, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε. Λακωνίας

20.05 – 20.20: ‘‘Το Νερό Δια - Μορφώνει Τοπίο Και Ιστορία Στην Αργολίδα’’

Ιωάννης Γιατράκος, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε. Αργολίδας

20.20 – 20.35: "Όψεις Της Εικαστικής Απεικόνισης Του Τοπίου Της Ολυμπίας Και Η Παιδαγωγική Της Διάσταση"

Αγγελική Τσούρα, Αν. Υπεύθυνη Κ.Π.Ε Κρεστένων

20.35 – 20.50: ‘‘Τα Ρέματα Της Αττικής Μας Λένε Την Ιστορία Τους. Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στις Φωτογραφίες Του Σήμερα...’’

Πετρίδου Βαρβάρα, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας

20.50 - 21.00: Συζήτηση - Αξιολόγηση

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου