7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2020-2021

 ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ : ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΟΜΙΚΟΥ 

    Ένα απίθανο ταξίδι μας είχε ετοιμάσει για σήμερα η κ. Παρασκευή Νομικού, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια τμήματος Γεωλογίας- Γεωπεριβάλλοντος  του ΕΚΠΑ , στα βάθη του ηφαιστείου της Σαντορίνης ... και όχι μόνο !!! 

Μας ταξίδεψε στα χερσαία και υποθαλάσσια ηφαίστεια του κόσμου, στον βυθό της Σαντορίνης, στις ωκεανογραφικές έρευνες , στον αρχαίο πολιτισμό του Ακρωτηρίου της Σαντορίνης κ.ά. ...
 

ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

 
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την κ. Μπεντάνα Κωνσταντίνα Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας  Απολιθωμένου Δάσους  Λέσβου, για την πολύ ωραία ενημέρωση και παρουσίαση του απολιθωμένου δάσους της Λέσβου.  Ήταν πραγματικά  εξαιρετική !!   

Για να μεταβείτε στη σελίδα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου πατήστε εδώ  
 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ 2020-2021  πατήστε εδώ.

 
Share:

ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΡΑΣΗ

  "ΘΩΡΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ "


 Την Δευτέρα 08 Μαρτίου 18:00-20:00, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή δράση από το ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ με τους ψυχολόγους του Χαμόγελου του Παιδιού. 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Share:

Σχολικός περίπατος στη παλιά πόλη

 Την Πέμπτη 04 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί ο σχολικός περίπατος στη παλιά πόλη των Χανίων. 

Τα λεωφορεία θα μεταφέρουν τους μαθητές στο ξενοδοχείο ΚΡΗΤΗ. Σε θέσεις που αναφέρονται παρακάτω θα γίνει ο έλεγχος των απουσιών  , για κάθε τάξη σε διαφορετικό μέρος. 

Οι μαθητές που δεν χρησιμοποιούν λεωφορείο , θα πρέπει να είναι στο σχολείο στις 08:00 για να τους μεταφέρει το αστικό λεωφορείο στα Χανιά.

Κάθε τμήμα θα ξεναγηθεί από τους συνοδούς καθηγητές του σε διαφορετικό μέρος και στη συνέχεια θα γίνει στις 10:45 έλεγχος απουσιών για να αναχωρήσουν με τα λεωφορεία στις 11:00 από το ξενοδοχείο ΚΡΗΤΗ ξανά. 

Προς υπενθύμιση τα παρακάτω :

- Ραντεβού 08:00 στο ξενοδοχείο "Κρήτη"

- Α τάξη : παίρνει απουσίες στο ξενοδοχείο ΚΡΗΤΗ   

- Β τάξη : παίρνει απουσίες στο Κουμ - Καπί στην πλατεία όπως σημειώνεται στο χάρτη

- Γ τάξη : παίρνει απουσίες στο χώρο στάθμευσης Ανατολικής Τάφρου 

Μετά τη διαδικασία των απουσιών , το κάθε τμήμα με τον καθηγητή της 1ης ώρας ή και με έναν επιπλέον συνοδό , θα πάνε για ξενάγηση στο μέρος που έχει καθοριστεί. 

Μετά την ξενάγηση θα αφεθούν ελεύθεροι οι μαθητές στην γύρω περιοχή της ξενάγησης και το ραντεβού για απουσίες πριν την επιστροφή στις 10:45 στον ίδιο τόπο με το πρωινό ραντεβού. 

Επίσης  οι μαθητές να κρατάνε μαζί τους νερό και φαγητό .

Share:

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό εργαστήριο

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 

«1000 ΠΡΟΣΩΠΑ - Μαθαίνω να ζωγραφίζω πορτραίτα με τη μέθοδο της Λωξάντρας Λούκας» Διαδικτυακό εκπαιδευτικό εργαστήριο Δευτέρα 08/03/2021 ώρες 18.30-20.30

Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς των συνεργαζομένων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων ΔΔΕ Χανίων <sdrdidechan@sch.gr>

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται, καλούνται να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στον σύνδεσμο https://docs.google.com/.../1FAIpQLSe.../viewform

έως την Παρασκευή 05/03/2021 στις 14:00 για να λάβουν με e-mail μέχρι το βράδυ της Κυριακής 7 Μαρτίου 2021, τον απαραίτητο σύνδεσμο για την συμμετοχή τους στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Webex και το υλικό του εργαστηρίου.

Share:

Ακαδημίες Γονέων από το Α ως το Ω

 Συμμετοχή και δήλωση ενδιαφέροντος των Εκπαιδευτικών στις Ακαδημίες Γονέων ¨από το Α ως το Ω".


 Σας επισυνάπτουμε το πρόγραμμα της 6ης Συνάντησης των Ακαδημιών Γονέων,
καθώς και το link για την παρακολούθηση :

                    https://youtu.be/_58-DcmKbsE

στα πλαίσια της συνεργασίας που διενεργείται από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ), της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής Παν/μίου Αθηνών του
Νοσοκομείο Παίδων "Π & Α Κυριακού" 
& την Ελληνική Εταιρία Εφηβικής Ιατρικής, με τη Δομή Επαγρύπνηση στο Διαδίκτυο της Ιεράς 

Μητροπόλεως Κυδωνίας & Αποκορώνου και με τη στήριξη της Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Χανίων,

Με στόχο τη διεύρυνση του συντονιστικού έργου που ήδη έχει ξεκινήσει στα Χανιά η κα Αθηνά Ντούλια Σχολική Σύμβουλος ως διοργανωτική υπεύθυνη της τοπικής Ακαδημίας

Γονέων, αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στη διοργάνωση της τοπικής Ακαδημίας Γονέων και η κα Αργυρώ Παρδαλάκη Συνιδρυτής & Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Δομής Επαγρύπνησης

στο Διαδίκτυο»  της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας & Αποκορώνου, με τη στήριξη του κ Γρηγόρη Γκουλούση Προέδρου της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Χανίων.

 Παρακαλούμε τους Εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στη 6η συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων από το "Α ως το Ω", να συμπληρώσουν 

τη φόρμα εγγραφής για τη συμμετοχή τους και μετέπειτα τη φόρμα αξιολόγησης   για τη συμμετοχή τους στην Ακαδημία Γονέων από το "Α ως το Ω"...

 Για να δείτε  και άλλο υλικό πατήστε εδώ Ακαδημίες Γονέων ¨από το Α ως το Ω".

ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ι Μ Κ Α [mailto:dsepagrypnisi@gmail.com] 

Share:

Παγκόσμια Ημέρα Δράσης για το Κλίμα

Συμμετοχή στην Παγκόσμια Ημέρα Δράσης για το Κλίμα Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

 

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου απευθύνει πρόσκληση προς εκπαιδευτικούς για συμμετοχή σε διαδικτυακά προγράμματα ευαισθητοποίησης του ΚΠΕ Βάμου για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2021.

Στα διαδικτυακά αυτά προγράμματα μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους, συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση εδώ μέχρι την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.

Οι Υπεύθυνες/οι Σχολικών Δραστηριοτήτων καλούνται να κατατάξουν κατά σειρά προτεραιότητας και να στείλουν τον κατάλογο των αιτήσεων της Διεύθυνσής τους στο ΚΠΕ έως την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021, έως τις 12 το πρωί.

Share:

Διαδραστικά Παιχνίδια

Το διαδίκτυο έχει γίνει πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Το διαδίκτυο παρέχει απίστευτες δυνατότητες για αναζήτηση πληροφοριών, ενημέρωση, ψυχαγωγία, επικοινωνία και κοινωνική δικτύωση, μάθηση, ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και διευκολύνει την υλοποίηση ακαδημαϊκών και επαγγελματικών εργασιών και υποχρεώσεων. Η ορθή χρήση του διαδικτύου είναι απαραίτητη για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων αυτών.

 


ROVER - Ένα παιχνίδι για δύο παίκτες

Ρυθμίστε μια πορεία εμποδίων χρησιμοποιώντας αντικείμενα όπως καρέκλες και σκαμπό και δοκιμάστε αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι. Ο παίκτης θα πλοηγηθεί σε ένα ανθρώπινο ρομπότ γύρω από τα εμπόδια και θα μάθει για τις περιπλοκές του προγραμματισμού ενός ρομπότ.

 

eFollowMe - (Ψηφιακό Αποτύπωμα)

Το eFollowMe είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι σε τρισδιάστατο περιβάλλον, το οποίο αφορά μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να μάθουν οι μαθητές να διαχειρίζονται με προσοχή τα προσωπικά τους δεδομένα και το ψηφιακό τους αποτύπωμα. 

Το Be Internet Awesome είναι ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που περιλαμβάνει ένα διασκεδαστικό και δωρεάν διαδικτυακό παιχνίδι που ονομάζεται Interland και ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για να διδάξει στα παιδιά πώς να είναι ασφαλείς και υπεύθυνοι εξερευνητές του διαδικτυακού κόσμου.

 


Happy Onlife - Χαρούμενοι στο διαδίκτυο

Παίξε το παιχνίδι και μάθε να συμπεριφέρεσαι με ασφάλεια στο διαδίκτυο.


Νησιά του Κυβερνοχώρου – Cyberethics

Τα παιδιά μπορούν να πάρουν πληροφορίες, να δουν βίντεο και να απαντήσουν σε σύντομα τεστ για βασικά...

 

Το CyberKid αποσκοπεί στην ασφαλή εξοικείωση του κοινού με τις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα με το internet.
 

Budd: e Cybersecurity Education package

Το εκπαιδευτικό πακέτο Budd:e περιλαμβάνει δύο ενότητες, μια για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και μια για τη Δευτεροβάθμια.

 

eSafety Kit

Ασφάλεια, επικοινωνία, ηλεκτρονική παρενόχληση, διασκέδαση στο διαδίκτυο.

Share:

Βαθμολογία τετραμήνου: (εγκύκλιος)

 Βαθμολογία τετραμήνου: Οι Δ/ντές να δώσουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν (εγκύκλιος)
Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 01:01

 Με εγκύκλιο που υπογράφεται από την υφυπουργό Παιδείας, Ζέττα Μακρή, σχετικά με την κατάθεση βαθμολογίας τετραμήνου σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητείται από τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων  να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία.

Συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:

«Είναι δεδομένο ότι με βάση τις κείμενες διατάξεις η κατάθεση της βαθμολογίας τετραμήνου στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι υποχρεωτική, εκτός των εξαιρετικών εκείνων περιπτώσεων που ορίζονται περιοριστικά στις εν λόγω διατάξεις και αφορούν ιδίως σε μαθήματα, τα οποία για οποιονδήποτε λόγο διδάχθηκαν λιγότερο από δέκα (10) ώρες.

Στις εξαιρετικές αυτές περιπτώσεις θα πρέπει να τηρούνται οι επιβαλλόμενες από τις ίδιες διατάξεις διατυπώσεις και προεχόντως απόδειξη και αιτιολόγηση εκ μέρους του διδάσκοντα της πλήρωσης των προϋποθέσεων για μη βαθμολόγηση.

Ενόψει αυτών καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων».

Share:

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 21 Φεβρουαρίου του 1913 απελευθερώθηκαν τα Γιάννενα - Αφιέρωμα (video) 


Γενικά

Κατά την έναρξη των πολεμικών επιχειρήσεων, ο ρόλος του στρατού Ηπείρου ήταν κυρίως αμυντικός αφού το μεγαλύτερο μέρος των στρατιωτικών τμημάτων είχε αξιοποιηθεί στο μέτωπο της Μακεδονίας. Μετά την προσάρτηση της Θεσσαλονίκης η Οθωμανική Αυτοκρατορία ζητάει ανακωχή λόγω όμως του ότι τα Ιωάννινα δεν είχαν ακόμα απελευθερωθεί η ελληνική πλευρά δέχεται να συμμετάσχει στις συζητήσεις ειρήνης ξεκαθαρίζοντας ότι μέχρι τη σύναψη της συμφωνίας η Ελλάδα θα βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση.
Ο Στρατός της Ηπείρου κατά την έναρξη του πολέμου αν και ολιγάριθμος ξεκίνησε να επιχειρεί εναντίον του Τούρκικου στρατού και αρχικά σημείωσε σπουδαίες νίκες καταλαμβάνοντας την Πρέβεζα με την βοήθεια του ελληνικού στόλου (21 Οκτωβρίου – 3 Νοεμβρίου 1912) και κάμπτοντας την αντίσταση του Τουρκικού Στρατού στη μάχη στα Πέντε Πηγάδια. Θεωρητικά πλέον ο δρόμος για την κατάληψη των Ιωαννίνων είχε ανοίξει.
Υπήρχαν όμως τεράστιες δυσκολίες που κώλυαν την επίθεση για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων διότι πέρα από την αριθμητική τους υπεροχή οι Τούρκοι είχαν μετακινηθεί στο Μπιζάνι που όπως
αναφέρουν οι ιστορικοί ήταν «ισχυρώς οχυρωμένον». Αυτές οι δυσχέρειες σε συνδυασμό με το δριμύ ψύχος και την έλλειψη εφοδίων είχαν καθηλώσει τον ελληνικό στρατό σε αμυντική θέση.
Μετά την σταθεροποίηση του Μακεδονικού Μετώπου ο κύριος όγκος του στρατού Θεσσαλίας κατεβαίνει για να ενισχύσει το στρατό Ηπείρου. Την αρχιστρατηγία αναλαμβάνει ο Διάδοχος Κωνσταντίνος. Το σχέδιο το οποίο εκπονήθηκε ήταν η επίθεση «δι ελιγμού» και ενώ το σχέδιο προέβλεπε την επίθεση από δεξιά, το Στρατηγείο εσκεμμένα άρχισε να διασπείρει την είδηση ότι η επίθεση θα γινόταν από την αριστερή πλευρά. Η επιτυχία του αιφνιδιασμού σε συνδυασμό με την ικανότητα του πυροβολικού οδηγούν στη πτώση του Μπιζανίου.
Λόγω της πτώσης του Μπιζανίου ο διοικητής των Ιωαννίνων Εσάτ Πασάς αναγκάσθηκε να στείλει απεσταλμένους για παράδοση της πόλης. Η συμφωνία επιτεύχθηκε και η παράδοση της πόλης ορίσθηκε για τις 8 το πρωί της 21ης Φεβρουαρίου. Υπεγράφη και σχετικό πρωτόκολλο παράδοσης. Το υπέγραφε ο διοικητής της οχυρωμένης τοποθεσίας Τούρκος αντισυνταγματάρχης Βεχήπ Μπέης και οι Έλληνες λοχαγοί Ιωάννης Μεταξάς και Ξενοφών Στρατηγός.
Ο Διάδοχος Κωνσταντίνος εισήλθε στην πόλη στις 22 Φεβρουαρίου και μαζί με το Στράτευμα έγιναν δεκτοί από τους κατοίκους με ενθουσιώδεις εκδηλώσεις. 
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 
Share:

Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο

Καλημέρα,

για όσες και όσους ενδιαφέρονται!

*".. προσκλήσεις της ΔΔΕ Χανίων στα πλαίσια το έργου Erasmus+ MAKERS
SCHOOLS που απευθύνουμε σε εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης *
*(Δευτεροβάθμιας κατά προτεραιότητα αλλά και Πρωτοβάθμιας)*

*α) Πρόσκληση σε διαδικτυακό εργαστήριο με θέμα «Τριδιάστατη σχεδίαση,
τριδιάστατη εκτύπωση και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πράξη»*

*https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/19/invitation_3d_workshop/
<https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/19/invitation_3d_workshop/>*

*β) Έρευνα για την τριδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση στο σχολείο και την
αξιοποίηση της στη διδασκαλία – συμπλήρωση ερωτηματολόγιου.*
*https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/17/3d_questionnaire/"
<https://blogs.sch.gr/europrogchan/2021/02/17/3d_questionnaire/>*


Γιώργος Πανσεληνάς | Giorgos Panselinas Med, PhD

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής | Computing at School
Coordinator

Regional Directorate of P&S Education of Crete

Τηλ: 6945658953

http://plirancrete.sch.gr

http://www.digifest.info

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου