7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ


Την Πέμπτη 4 Νοέμβρη θα πραγματοποιηθεί ο περίπατος του μήνα Νοέμβρη στην παλιά πόλη των Χανίων

Οι μαθητές  θα επιβιβαστούν στα λεωφορεία κανονικά στις στάσεις που στέκονται κάθε μέρα  το πρωί και θα αποβιβαστούν στην παλιά πόλη.  

Για τους μαθητές που μένουν στη περιοχή Κουμπελή , θα περάσει λεωφορείο το πρωί 07:55 - 08:00 από το σχολείο να τους πάρει και να τους αποβιβάσει και αυτούς στην παλιά πόλη. 

Η Α τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώρας στην περιοχή του ξενοδοχείου ΚΡΗΤΗ.

Η Β τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώραςστη περιοχή του Κουμ Καπί ακριβώς κάτω από το ξενοδοχείο ΚΡΗΤΗ

Η Γ τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώρας στη περιοχή του πάρκινγκ της ανατολικής τάφρου .

    Στη συνέχεια ο καθηγητής κάθε τμήματος θα ξεναγήσει τους μαθητές του  και στις 11:30 θα συγκεντρωθούν ξανά στο ίδιο σημείο που πήραν απουσίες το πρωί, για να πάρουν ξανά απουσίες και να επιβιβαστούν στα λεωφορεία. 

    Εαν κάποιος γονέας επιθυμεί να μεταφέρει ο ίδιος το παιδί του στην παλιά πόλη και να μην πάρει λεωφορείο, τότε θα πρέπει αν τον φέρει στο σημείο όπου θα γίνει έλεγχος απουσιών στις 08:15. 

    Για να δείτε τις θέσεις όπου θα γίνει έλεγχος απουσιών  σε χάρτη, πατήστε εδώ 

    Για να δείτε από ποιόν εκπαιδευτικό θα γίνει ο έλεγχος των απουσιών πατήστε εδώ 

Share:

Σχολική Κάρτα COVID-19

Οδηγίες για δήλωση self-test για μαθητές στη νέα πλατφόρμα edupass. gov.gr 

Από Δευτέρα 1 Νοέμβρη το αποτέλεσμα των self test των μαθητών θα δηλώνεται στην πλατφόρμα edupass 

Στην ίδια πλατφόρμα θα συνδεθούν απαξ και  οι εμβολιασμένοι μαθητές

Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να εκτυπώνουν την σχολική τους κάρτα και να την επιδεικνύουν στον καθηγητή της 1ης ώρας


Η διαδικασία θα γίνεται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη και η σχολική κάρτα θα επιδεικνύεται κάθε Τρίτη και Παρασκευή 

Συχνές Ερωτήσεις για σχολεία

Για τη δήλωση του self-test στην πλατφόρμα edupass.gov.gr θα χρειαστείτε:

Βήμα 1

Εισέρχεστε στην εφαρμογή edupass.gov.gr από εδώ edupass.gov.gr και πατάτε “Ξεκινήστε εδώ”


Βήμα 2

Επιλέγετε “Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση/Ειδικής Αγωγής


Βήμα 3

Στη σελίδα Επιλέξτε ενέργεια  π.χ. 


Βήμα 4

Στη σελίδα “Απαιτείται ταυτοποίηση” πατάτε “Σύνδεση”


Βήμα 5

Στην σελίδα “Σε ποιον φορέα έχετε λογαριασμό” επιλέγετε έναν από αυτούς. Οι διαθέσιμοι τρόποι σύνδεσης είναι μέσω Taxisnet ή λογαριασμών Τραπεζών στις οποίες όμως έχετε e-banking. Πατάτε στο “Επιλέξτε ΓΓΠΣΔΔ (Κωδικοί Taxisnet)”


Βήμα 6

Γράφετε τον κωδικό χρήστη και τον κωδικό Taxisnet, πατάτε “Σύνδεση”. Μεταφέρεστε σε νέα σελίδα για την “Αυθεντικοποίηση Χρήστη” όπου επιλέγετε “Συνέχεια” και πατάτε “Αποστολή”.


Βήμα 7

Πλέον βρίσκεστε στη σελίδα Δήλωση EDUPASS της νέας εφαρμογής edupass.gov.gr όπου μετά την επισκόπηση των στοιχείων σας εάν είναι σωστά, πατάτε “Συνέχεια” και δηλώνεται το αποτέλεσμα από rapid test ή self-test ή PCR του μαθητή.


Δήλωση εκπαιδευτικών/μελών Ε.Ε.Π-Ε.Β.Π.

Επανάληψη τα βήματα : ( Βήμα 1 μέχρι και Βήμα 7 ) π.χ.





Σχολική Κάρτα COVID-19 και edupass.gov.gr

Σε κάθε περίπτωση οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να φέρουν πάντοτε μαζί τους το κατά περίπτωση απαιτούμενο πιστοποιητικό/την απαιτούμενη βεβαίωση (π.χ. Σχολική Κάρτα για COVID-19 ή πιστοποιητικό εμβολιασμού, νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου, διενέργειας rapid/pcr test) σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή και να το επιδεικνύουν σε τυχόν έλεγχο στα αρμόδια όργανα.

Σκοπός της πλατφόρμας edupass.gov.gr είναι ο έλεγχος της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας και συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία στις ανωτέρω εκπαιδευτικές δομές στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της προηγούμενης παραγράφου, η πλατφόρμα αντλεί δεδομένα σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου όσον αφορά στον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού COVID-19, το αποτέλεσμα της τελευταίας δοκιμασίας ταχέων μοριακών ελέγχων (rapidtest) ή μοριακής μεθόδου ανάλυσης (PCR test) ή αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self-test), ή τη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 124862/Z1/4-10-2021 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τα στοιχεία αυτά αντλούνται μέσω διασύνδεσης με το Εθνικό Μητρώο Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, το Εθνικό Μητρώο Ασθενών από τον κορωνοϊό COVID-19, το πληροφοριακό σύστημα της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID-19 και το πληροφοριακό σύστημα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την καταχώριση και ηλεκτρονική διαχείριση του αποτελέσματος της αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 (self-test).


Η πλατφόρμα αντλεί επίσης, δεδομένα από το Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) «myschool» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και διαλειτουργεί με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ της «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε», αποκλειστικά

(α) για την εξακρίβωση της ιδιότητας -σχέσης του αιτούντος φυσικού προσώπου ως προς την εκπαιδευτική δομή στη θυρίδα της οποίας αιτείται να καταχωριστεί η κατάστασή του και (β) για τη συνολική απεικόνιση της κατάστασης των προσώπων που δύνανται ή υποχρεούνται να έχουν φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική δομή.


Η πλατφόρμα «edupass.gov.gr», για κάθε φυσικό πρόσωπο, ενήλικο ή ανήλικο δια των γονέων/κηδεμόνων/επιτρόπων του, που αιτείται την καταχώριση της κατάστασής του στη θυρίδα της εκπαιδευτικής δομής αποδίδει έναν λεκτικό χαρακτηρισμό που αντιστοιχεί στις ακόλουθες καταστάσεις:


(α) μη επιτρεπτή παρουσία
(β) επιτρεπτή παρουσία
(γ) άγνωστη κατάσταση – απαιτείται περαιτέρω έλεγχος


Οι 3 σημάνσεις που πρέπει να ξέρετε

Οι ανωτέρω καταστάσεις αποτυπώνονται με κατάλληλα λεκτικά, ήτοι τη λέξη «ΚΟΚΚΙΝΟ» για την κατάσταση της μη επιτρεπτής παρουσίας, τη λέξη «ΠΡΑΣΙΝΟ» για την κατάσταση της επιτρεπτής παρουσίας και τη λέξη «ΑΓΝΩΣΤΟ» για την άγνωστη κατάσταση όπου απαιτείται περαιτέρω έλεγχος (όπως, παραδείγματος χάριν, σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει (εγκύρως) υποβληθεί δήλωση μέσω της πλατφόρμας «edupass.gov.gr» ή έχει εμφιλοχωρήσει κάποιο σφάλμα στη σχετική διαδικασία).

Share:

Πλατφόρμα edupass

Η λειτουργία του «edupass.gov.gr» επεκτείνεται στις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. 

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: 

(α) οι μαθητές/τριες, 

(β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), 

(γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.

Share:

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών

O 3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση,

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων "κλειστών" προϊόντων.

Share:

ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 


Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες. 

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση της ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Οκτώβρη εδώ


Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελλην Λογοτεχνία), 

2)Αρχαία  Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση) ,

3) Μαθηματικά,    4) Φυσική,     5) Ιστορία.     6)Αγγλικά,     7) Βιολογία.


Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

1) Χημεία,

2) Γεωλογία-Γεωγραφία,

3) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή,

4) Θρησκευτικά,

5) Δεύτερη ξένη γλώσσα,

6) Οικιακή Οικονομία και

7)Τεχνολογία-Πληροφορική.


Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

1) Μουσική -Καλλιτεχνικά

2) Φυσική Αγωγή.




Share:

Επέτειος της 28ης : Το ΟΧΙ των Ελλήνων

Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών, πραγματοποιείται σήμερα στα Χανιά η καθιερωμένη παρέλαση για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης ...

Το ξημέρωμα της 28ης Οκτωβρίου 1940 βρίσκει την Αθήνα να ξυπνά με τις σειρήνες της αντιαεροπορικής άμυνας και όλους τους Έλληνες να ζητωκραυγάζουν το ηχηρό «ΟΧΙ» του Ι. Μεταξά στη φασιστική Ιταλία. «H Καθημερινή», 29/10/1940
Η απόφαση για την επίθεση κατά της Ελλάδας ελήφθη στις 15 Οκτωβρίου 1940 από το Ιταλικό Πολεμικό Συμβούλιο, παρουσία του Μουσολίνι και παρά τις αντιρρήσεις πολλών από τους παρισταμένους για την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπιζόταν η επιχείρηση. Ο «Ντούτσε» ήθελε μία νίκη για να μπει στο μάτι του Χίτλερ, που είχε εκφράσει τις επιφυλάξεις για μία επίθεση κατά της Ελλάδας. Πίστευε ότι η χώρα μας ήταν ο εύκολος στόχος. «Το μόνο μας εμπόδιο είναι οι λασπωμένοι δρόμοι» τον είχαν διαβεβαιώσει οι επιτελείς του. Ως ημέρα της επίθεσης ορίσθηκε η 26η Οκτωβρίου, αλλά ο Μουσολίνι τη μετέθεσε για τις 28 Οκτωβρίου, προκειμένου να συμπέσει με τη 18η επέτειο της Πορείας προς τη Ρώμη, που έφερε τους φασίστες στην εξουσία.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/21


Η Γερμανική Επίθεση κατά της Ελλάδας —  Εισαγωγή


Η επίθεση της ναζιστικής Γερμανίας κατά της χώρας μας εκδηλώθηκε στις 5:15 το πρωί της 6ης Απριλίου 1941 στα οχυρά της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, 45 λεπτά πριν από την προβλεπόμενη ώρα, σύμφωνα με τη γερμανική διακοίνωση που είχε επιδοθεί νωρίτερα στον πρωθυπουργό Αλέξανδρο Κορυζή από τον γερμανό πρεσβευτή στην Αθήνα, πρίγκιπα Έρμπαχ. Επιδίδοντας το τελεσίγραφο, ο Έρμπαχ τόνισε στον Κορυζή ότι ο πόλεμος δεν στρεφόταν κατά της Ελλάδας, αλλά κατά της Αγγλίας, που είχε σπεύσει προς βοήθεια της χώρας μας με 62.000 άνδρες και μεγάλη αεροπορική δύναμη. Ο Κορυζής είπε το δεύτερο ΟΧΙ, αυτή τη φορά στην ιταμή ναζιστική πρόκληση. Η γερμανική επίθεση κατά της Ελλάδας αποτελεί συνέχεια του ελληνοϊταλικού πολέμου, που ξεκίνησε την 28η Οκτωβρίου 1940 με την ιταλική επίθεση στα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Η γερμανική επίθεση είχε την κωδική ονομασία Μαρίτα και η εντολή για τη σχεδίασή της είχε δοθεί από τον Χίτλερ στις 13 Δεκεμβρίου 1940. Στόχος του γερμανού δικτάτορα ήταν η βοήθεια προς τον σύμμαχό του Μουσολίνι που ήταν στριμωγμένος από τους Έλληνες στην Αλβανία και η εξασφάλιση των νώτων του ενόψει της επικείμενης επίθεσής του στη Ρωσία (Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα). Το σχέδιο Μαρίτα δεν αφορούσε μόνο την Ελλάδα, αλλά και τη Γιουγκοσλαβία, τις μόνες χώρες των Βαλκανίων, μαζί με την (Τουρκία), που δεν είχαν συμμαχήσει με τον Άξονα.

Πηγήhttps://www.sansimera.gr/articles/432


Για τη στάση της Τουρκίας κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έχει παγιωθεί και στο μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων η άποψη ότι η γειτονική χώρα κράτησε μία πολιτική ίσων αποστάσεων από τους αντιπάλους, μία πολιτική ουδετερότητας.

Αν και η Τουρκία δεν πολέμησε ποτέ οι διπλωμάτες της ανέπτυξαν έντονη παρασκηνιακή δραστηριότητα. Πέτυχαν να διατηρήσουν τη χώρα τους ανέπαφη, ισορρόπησαν σε δύο βάρκες και τελικά η Τουρκία κήρυξε τον πόλεμο στη Γερμανία ουσιαστικά μετά τη λήξη του.


Ο Frank G. Weber και το βιβλίο του

Το σημαντικότερο βιβλίο που υπάρχει για τη στάση της Τουρκίας στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο γράφτηκε από τον Αμερικανό πανεπιστημιακό Frank G. Weber. Έχει τον τίτλο ‘’Ο Επιτήδειος Ουδέτερος’’ (στα ελληνικά). Ο αγγλικός του τίτλος είναι ‘’The Evasive Neutral’’ και πρωτοκυκλοφόρησε το 1979 από το Πανεπιστήμιο του Μισούρι. Στα ελληνικά κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 1983 από τις εκδόσεις Θετίλη σε μετάφραση της Εύης Νάντσου. Το βιβλίο αυτό στηρίζεται κυρίως σε βρετανικά και γερμανικά αρχεία. Οι Τούρκοι δεν επέτρεψαν στον συγγραφέα να ερευνήσει τα δικά τους αρχεία (αυτό δεν μας προξενεί καμία απολύτως εντύπωση).



Μήνυμα Κεραμέως για την επέτειο της 28ης : Διδάσκουμε αδιάλειπτα το παρελθόν για ένα καλύτερο μέλλον

«Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές,

Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Η 28η Οκτωβρίου σηματοδοτεί την απαρχή του «Έπους του Σαράντα», μίας ένδοξης ιστορικής περιόδου αντίστασης των Ελλήνων στα ολοκληρωτικά καθεστώτα, στο φασισμό και το ναζισμό. Μιας ιστορικής περιόδου στρατιωτικών θριάμβων και θυσιών, σθεναρής άρνησης του ελληνικού λαού να υποταχθεί στις δυνάμεις της βίας.

Ήταν ένας μεγαλειώδης αγώνας που ακόμη εμπνέει, που καθοδηγεί ως σήμερα και προκαλεί δέος και σεβασμό για τους προγόνους μας και τα ιδανικά που υπερασπίστηκαν μέχρι θανάτου, ώστε να απολαμβάνουμε εμείς την ελευθερία μας σε ένα σύγχρονο, ευρωπαϊκό Κράτος Δικαίου, σε μία Ελλάδα με εμπιστοσύνη στις δυνάμεις της, αισιόδοξη και υπερήφανη.

Οι δραματικές συνέπειες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου έπληξαν κάθε πτυχή της ζωής των λαών που ενεπλάκησαν σε αυτόν, και δεν μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη και την εκπαίδευση της χώρας μας. Στα χρόνια της κατοχής η εκπαίδευση είχε διακοπεί ή υπολειτουργούσε στην πλειονότητα των περιοχών της χώρας ενώ σε άλλες ελεγχόταν από τις κατοχικές δυνάμεις, σε μία απόπειρα γλωσσικής και πολιτισμικής αλλοίωσης.

Σχολικά κτίρια, εξοπλισμός και υποδομές καταστράφηκαν από βομβαρδισμούς, κατεδαφίσεις ή επιτάξεις. Οι μαθητές και οι οικογένειές τους αντιμετώπιζαν πείνα, ένδεια βασικών αγαθών και ανθρώπινες απώλειες, ενώ εκπαιδευτικοί συνέβαλαν στον αγώνα κατά του κατακτητή και σε πολλές περιπτώσεις σφράγισαν τον αγώνα αυτό με την ίδια τους τη ζωή.

Η ζοφερή κατάσταση της εκπαίδευσης στα χρόνια του Πολέμου δεν έκαμψε το ηθικό των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. Όσο λαμπρό ήταν το παράδειγμα των δασκάλων και η αφοσίωσή τους στην πρόοδο των μαθητών και των μαθητριών τους, αντίστοιχα θαυμαστή ήταν και των παιδιών η αποφασιστικότητα να μορφωθούν. Ήταν η πεποίθηση μιας ολόκληρης κοινωνίας ότι η πρόσβαση στη γνώση θα έφερνε την υλοποίηση των ελπίδων για ένα καλύτερο μέλλον.

Αγαπητά μας παιδιά,

Η Παιδεία μας πάντοτε αποτέλεσε την ηλιαχτίδα μέσα σε σκοτεινούς καιρούς, μία ελπίδα ότι η επόμενη γενιά θα δημιουργήσει έναν καλύτερο κόσμο από ό,τι η προηγούμενη. Χάρη στο εξαιρετικό μας εκπαιδευτικό προσωπικό, καλλιεργούμε αξίες ανθρωπισμού και διδάσκουμε αδιάλειπτα το παρελθόν, για ένα καλύτερο μέλλον.

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες».

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ στο ertnews.gr


Share:

9ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
 
Το 9ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων και ο ΕΚΟΜΕ παρουσιάζουν τις
Συναντήσεις Χ 2. Ένα σπονδυλωτό εργαστήρι σε 2 πράξεις 
 
Ημέρα Εργαστηρίου: Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021
Ώρα: 18.00 – 20.00
Διάρκεια:  2 ώρες
Τόπος Υλοποίησης: Πνευματικό Κέντρο Χανίων
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Σε συνεργασία με το ΕΚΟΜΕ
 
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας )
 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddAKgBoNHpQtf0XrpAQfw46rfeHsHGI2hHn1J2XEYcsbbN_w/viewform
 
Πράξη πρώτη.
Τίτλος: Κάνε παιχνίδι με το μάθημα / Κάνε το μάθημα παιχνίδι: Ο Διεθνής Διαγωνισμός Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού του ΕΚΟΜΕ
Πώς κινητοποιεί ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού δημιουργικές ικανότητες; Πώς κινητοποιούνται τα παιδιά ώστε να δουν το μάθημα ως πηγή έμπνευσης και να κάνουν την αφομοίωσή του παιχνίδι; Πώς η δημιουργία ενός παιχνιδιού αναπτύσσει αφηγηματικές και ψηφιακές δεξιότητες αλλά και την υπολογιστική σκέψη; Το ΕΚΟΜΕ απευθύνεται σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς για να παρουσιάσει τα εντυπωσιακά επιτραπέζια και ψηφιακά παιχνίδια των μαθητών που υποβλήθηκαν στον 1ο  Διεθνή Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού και να ενημερώσει για το πώς μπορεί μια σχολική τάξη να λάβει δημιουργικά μέρος στον επόμενο.
Εισηγητές: Στέλιος Κυμιωνής, Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ψηφιακού Περιεχομένου ΕΚΟΜΕ, Ειρήνη Ανδριοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Έρευνας, Μελετών και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Δέσποινα Λαμπαδά, Διεύθυνση Ανάπτυξης & Διαχείρισης Ψηφιακού Περιεχομένου ΕΚΟΜΕ
 
Πράξη δεύτερη.
Τίτλος: EduMediaTest, ένα σύγχρονο εργαλείο αξιολόγησης των δεξιοτήτων Οπτικοακουστικής και Ψηφιακής Παιδείας.
Στο εργαστήριο (που απευθύνεται στην εκπαιδευτική κοινότητα) παρουσιάζεται το ευρωπαϊκό έργο EduMediaTest, που συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Creative Europe / Media Literacy for All και στο οποίο το ΕΚΟΜΕ υπήρξε εθνικός εταίρος. Θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της μελέτης από την Ελλάδα και όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που έλαβαν μέρος, η πλατφόρμα που συστάθηκε και το Media Kit για εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επίσης, η αξία περαιτέρω αξιοποίησής τους, καθώς συνεισφέρουν στο να εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για την ψηφιακή νοημοσύνη και ωριμότητα των μαθητών.
 
Εισηγήτρια : Ειρήνη Ανδριοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Έρευνας, Μελετών και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Διεύθυνση Ανάπτυξη & Διαχείριση Ψηφιακού Περιεχομένου, ΕΚΟΜΕ
 
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας )
 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddAKgBoNHpQtf0XrpAQfw46rfeHsHGI2hHn1J2XEYcsbbN_w/viewform

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου