ΘΕΜΑ: Ένταξη της Πράξης «Ολοκληρωμένο σύστημα υποστήριξης πολιτών και εκπαιδευτικής κοινότητας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης - EDUCONTACT» με Κωδικό ΟΠΣ 5227239 στο «ΤΠΑ ΥΠΑΙΘΑ - ΤΟΜΕΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2021-2025»
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προχωρά στη δημιουργία ενός πρωτοποριακού συστήματος εξυπηρέτησης πολιτών και εκπαιδευτικών με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, προϋπολογισμού 5.680.000 ευρώ.
Το νέο έργο, με την ονομασία EDUCONTACT, εντάσσεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΕΠΑ) και στο πλαίσιο του άξονα «Ανάπτυξη και εκσυγχρονισμός υποδομών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης», στοχεύει στη ριζική αναβάθμιση της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και ΥΠΑΙΘΑ.
Το EDUCONTACT θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε πολλαπλές γλώσσες, αξιοποιώντας γενετική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI).
Η παρούσα πράξη αφορά στην υλοποίηση ενός πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας και υποστήριξης προκειμένου να καταστεί εφικτή η άμεση ενημέρωση και εξυπηρέτηση των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και των πολιτών σε θέματα αρμοδιότητας του ΥΠΑΙΘΑ με σκοπό να εξασφαλιστεί η βελτίωση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών του Υπουργείου, καθώς και, η ενίσχυση της διαφάνειας προς τους πολίτες.

Eduact - Δράση για την εκπαίδευση
Η
Eduact - Δράση για την Εκπαίδευση, εισάγει
καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για όλα τα παιδιά του αύριο -αλλά και
για τους ενήλικες του σήμερα- στην Ελλάδα. Από το 2013, δίνοντας
ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες, τον κώδικα και την εκπαιδευτική
ρομποτική, η Eduact αναλαμβάνει πρωτοβουλίες στον χώρο της σύγχρονης
εκπαίδευσης, εφαρμόζοντας πρακτικές που στοχεύουν στην εισαγωγή της
καινοτομίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην ενδυνάμωση των πολιτών
κάθε ηλικίας.
Για πρώτη φορά, εξ αποστάσεως Remote WORKSHOPS* ρομποτικής και κώδικα
για παιδιά από κάθε γωνιά της Ελλάδας! Κύκλοι εργαστηρίων μηχανικής
κατασκευής και δραστηριοτήτων STEAM, με αγορά ή δανεισμό του
εκπαιδευτικού εξοπλισμού. Τώρα έχουν όλοι την ευκαιρία να αποκτήσουν τις
δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπου και αν βρίσκονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου