2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟΝ 38ο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
Διακοπή λειτουργίας ορισμένων υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
’ Σήμερα 23/3/22 το πρόβλημα διορθώθηκε ’
Το πρόβλημα στη κεντρική υποδομή αποθήκευσης δεδομένων του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, ξεκίνησε 3/3/22 όταν άρχισαν να μην εμφανίζονται εικονίδια και κάποιες βασικές εικόνες στην Ιστοσελίδα 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ , στο Blog Ανακοινώσεις - Ενημέρωση & στη νέα Ιστοσελίδα
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ Αρχική Σελίδα
(Έγινε επαναφορά των βασικών εικόνων από το αρχείο λευκωμάτων Google, oι εικόνες που μεταφορτώνονται στο Blogger ενδέχεται να είναι συμπιεσμένες και βελτιστοποιημένες για τον ιστό.) ο‘’ο

Η υπηρεσία της Τεχνικής Στήριξης (ΤΣ) Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων του Υπουργείου Παιδείας, έχει στόχο την υποστήριξη του πληροφοριακού εξοπλισμού των Εκπαιδευτικών και Διοικητικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερα για τη δράση της ΤΣ εδώ.
Από το απόγευμα της Τετάρτης 16 Μαρτίου 2021 και περί τις 7:30 μμ παρουσιάστηκε πρόβλημα σε κεντρική υποδομή αποθήκευσης δεδομένων του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, με αποτέλεσμα να έχει διακοπεί η λειτουργία ορισμένων υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και ιστοσελίδων χρηστών και μονάδων.
Η διακοπή, επηρεάζει τη λειτουργία των υπηρεσιών:
- schoolpress.sch.gr
- e-learning.sch.gr
- meetings.sch.gr
- lessons.sch.gr
- φιλοξενία ιστοτόπων χρηστών και μονάδων στο κλασσικό σύστημα φιλοξενίας ιστοσελίδων (όχι στο νέο σύστημα webhost.sch.gr).
- ιστότοπους άλλων υπηρεσιών που βασίζονται στο σύστημα αποθήκευσης που υπέστη βλάβη.
Η διαδικασία αποκατάστασης βρίσκεται σε εξέλιξη και απαιτεί χρόνο.
Δεν υπάρχει εκτίμηση για τον συγκεκριμένο χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος.
Ζητούμε από τους χρήστες μας να μην προχωρούν στην καταγραφή αναφορών προβλημάτων (Δελτίων) για τις αναφερόμενες πιο πάνω υπηρεσίες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.
Με εκτίμηση
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Σας ενημερώνουμε ότι οι επαγγελματίες υγείας της 1ης και 2ης Τοπικής
Ομάδας Χανίων (Τ.ΟΜ.Υ) πρόκειται να πραγματοποιήσουν δράσεις
ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο των
προγραμμάτων Αγωγής Υγείας. Στο επισυναπτόμενο έγγραφο θα δείτε τους
θεματικούς άξονες οι οποίοι προσφέρονται για το σχολικό έτος 2021-2022
όσον αφορά τα Γυμνάσια, καθώς και κάποιες πληροφορίες για αυτά. » ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ : "Μάθετε περισσότερα... εδώ." |
ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821
Θέμα: «Η Επανάσταση του Δασκαλογιάννη και η Επανάσταση του 1821 στην Κρήτη. Διακόσια χρόνια μετά» που θα πραγματοποιηθεί στις 18-20 Μαρτίου 2022 στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.
7ο Γυμνάσιο "Ιχνηλατώντας το παρελθόν"

5ο Επιστημονικό Forum
1ο Συνέδριο για την Κλιματική Κρίση του ΕΚΠΑ & 5ο Επιστημονικό Forum για τη Μείωση της Διακινδύνευσης από Καταστροφές (HDRRF) "Η Συμβολή των Θεσμικών Φορέων της Χώρας στη Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων" |
|
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ 7ου Γυμνασίου
Η Διεύθυνση του Χανίων, ο σύλλογος διδασκόντων και ιδιαίτερα οι γυμναστές του σχολείου μας, ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για την αγορά αθλητικού υλικού, απαραίτητου για την καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Ανοικτό διαδικτυακό μάθημα (MOOC)
Πρόσκληση για συμμετοχή στο πρώτο μαζικό, ανοικτό, διαδικτυακό μάθημα (ΜΟΟC) του ΕΟΥ eTwinning με θέμα: «eTwinning & Eργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων»
Ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας καλεί να συμμετέχετε στο πρώτο μαζικό, ανοικτό διαδικτυακό μάθημα (MOOC) που προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας http://mooc.etwinning.gr/ με θέμα: «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων».
Στόχος του μαθήματος είναι να αναδειχθούν εναλλακτικοί τρόποι αξιοποίησης των δικτύων, των δράσεων και του εκπαιδευτικού υλικού που παρέχει η πλατφόρμα eTwinning κατά την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και να παρουσιαστούν τα βήματα που ακολουθούνται από τους εκπαιδευτικούς για τη μετατροπή δραστηριοτήτων που εμπεριέχονται στα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ψηφιακού αποθετηρίου του ΙΕΠ «Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21+», καθώς και των Βιβλιοθηκών Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ΙΕΠ σε δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν συνεργατικά με τη χρήση των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων από ομάδες μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών δύο ή περισσότερων σχολικών μονάδων στο πλαίσιο υλοποίησης ενός eTwinning έργου.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας που εργάζονται σε δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων.
Για τη συμμετοχή στο MOOC δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στη δράση eTwinning. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν:
- Βασικές γνώσεις για τη δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», είτε μέσω της παρακολούθησης του σχετικού επιμορφωτικού προγράμματος του ΙΕΠ, είτε μέσω της εμπειρίας που απέκτησαν από την εφαρμογή της δράσης στους μαθητές τους κατά το προηγούμενο (πιλοτικό) ή κατά το τρέχον σχολικό έτος
- Πρόσβαση στο διαδίκτυο και να διαθέτουν υπολογιστή
- Βασικές ψηφιακές δεξιότητες
Το πρόγραμμα διαρκεί 4 εβδομάδες. Ο εκτιμώμενος χρόνος που απαιτείται για το πρόγραμμα είναι περίπου 5 ώρες την εβδομάδα (έως 20 ώρες συνολικά). Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα παρακολουθήσουν τις εξής διδακτικές ενότητες:
- Ενότητα 1 -Γνωριμία με το eTwinning
- Ενότητα 2- Συμβολή του eTwinning στην Καλλιέργεια Δεξιοτήτων
- Ενότητα 3- eTwinning & Eργαστήρια Δεξιοτήτων: Από τα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων στα συνεργατικά eTwinning έργα
- Ενότητα 4- Αξιολόγηση μεταξύ συναδέλφων
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος και την αξιολόγησή του μέσω ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες θα λάβουν τη βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.
Σημαντικές ημερομηνίες
14 Μαρτίου 2022 : Έναρξη εγγραφών στο μάθημα (οι εγγραφές θα παραμείνουν ανοιχτές έως 3 Απριλίου)
28 Μαρτίου 2022: Έναρξη μαθήματος
3 Μαΐου 2022: Λήξη μαθήματος
10 Μαΐου 2022: Έκδοση πιστοποιητικών επιτυχούς παρακολούθησης
Εγγραφείτε και εσείς στο μάθημα για να αξιοποιήσετε νέες, καινοτόμες δυνατότητες και να διευρύνετε τον τρόπο προσέγγισης της διαδικασίας μάθησης! Για να εγγραφείτε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Εγγραφείτε στην πλατφόρμα: http://mooc.etwinning.gr/
- Επιβεβαιώστε την εγγραφή σας μέσω του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
- Εγγραφείτε στο μάθημα από τις 14 Μαρτίου 2022 έως 3 Απριλίου 2022 το αργότερο.
https://www.etwinning.gr/actions/skillslabs/1112-c-etwinning-etwinning-e
Με εκτίμηση,
Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!
Στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας αφιερώνει η Google το σημερινό της doodle
Στο animation, μπορούμε να δούμε μια μητέρα που εργάζεται από το σπίτι, μια αγρότισσα, μια σχεδιάστρια μόδας αλλά ακόμη και μια γυναίκα μηχανικό αυτοκινήτων.
Δείτε το Google Doodle για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας:
Πρόκειται για ένα slideshow το οποίο μας μεταφέρει στην καθημερινότητα των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
“I want all women to be able to truly choose the lives they want to live… and receive all the respect they deserve.”—@thokamaer, 🎨 artist of today’s #IWD #GoogleDoodle
— Google Doodles (@GoogleDoodles) March 8, 2022
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (International Women’s Day) αποτελεί ημέρα μνήμης των αγώνων των γυναικών, οι οποίες με το θάρρος και την αποφασιστικότητά τους έγραψαν ιστορία. Κάθε χρόνο γιορτάζεται στις 8 Μαρτίου.
Στην ουσία, πρωτογιορτάστηκε στις 28 Φεβρουαρίου 1909 στην Νέα Υόρκη, ως Εθνική Ημέρα της Γυναίκας, με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ, κατόπιν εισήγησης της Τερέζα Μαλκίελ, σε ανάμνηση μιας μεγάλης διαδήλωσης έγινε στις 8 Μαρτίου 1857 από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Η γυναίκα έτσι κι αλλιώς είναι ένας μύθος από μόνη της, ένας μύθος που έχει γεννήσει κι άλλους μύθους, και πραγματικότητες.
ΕΊΝΑΙ μια κοινοποίηση (ανάρτηση) που πραγματικά αξίζει, 🙏… (‘Γιατί έχω καλή μνήμη και δεν θυμάμαι κανένα εκπαιδευτικό σύστημα να μου μίλησε για αυτές τις γυναίκες.’)
« #Είναι η μέρα της γυναίκας σήμερα, λέει το ημερολόγιο,
κι η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι ποτέ να συμπάθησα αυτή την ημέρα.
Δεν θυμάμαι να έχω βγει ποτέ.
Είναι η μέρα της γυναίκας σήμερα και τα ταβερνάκια, τα bar και τα strip shows έχουν βαφτίσει την ημέρα “ladies night”.
Γιατί, πώς αλλιώς θα εκφραστεί η «ανεξάρτητη» καταπιεσμένη, βασανισμένη, κερατωμένη, απογοητευμένη γυναίκα, παρά βλέποντας σφιχτά σώματα και μπόλικο αλκοόλ, για να δηλώσει με περίσσια χαρά πως «δεν δίνει λογαριασμό
σε κανέναν».
Γιατί, πώς αλλιώς θα τιμηθεί η μνήμη των εργατριών στην Νέα Υόρκη…
Γιατί. πώς αλλιώς θα μάθουμε για το 1.000.000 θηλυκών βρεφών που θανατώνονται μετά την γέννησή τους, επειδή γεννήθηκαν με «λάθος» φύλο.
Γιατί, πώς αλλιώς μπορεί να τιμήσουμε την ημέρα!
Παράξενη μέρα, κι εγώ τη σκέφτομαι σήμερα, που βλέπω τις κόρες μου να μεγαλώνουν και σκέφτομαι ότι είναι τυχερές.
Μια άλλη γυναίκα αυτές τις μέρες σε κάποιο νοσοκομείο, βραβεύτηκε για το θάρρος της να αντιμετωπίζει τον καρκίνο παράλληλα με το 16χρονο παιδί της
και είχε τη δύναμη να χαμογελάσει και να πει «είμαστε ακόμα όρθιοι, έτσι δεν είναι;».
Μια ακόμα γυναίκα ακρωτηριάστηκε για να ακολουθήσει την «παράδοση» της φυλής της, όπως η μάνα της, η αδερφή της και η κόρη της, σε λίγα χρόνια.
Μια διαφορετική γυναίκα σήμερα, είναι εκεί έξω και πουλάει το σώμα της για να ζήσει εκείνη και το όποιο φορτίο της χάρισε η ζωή της.
Στα δεκάδες εκατοντάδες λουλούδια που θα δοθούν σήμερα, κάπου στην Κολομβία κοριτσάκια μαζεύουν, καθαρίζουν και φροντίζουν να φτάσουν αυτά τα λουλούδια στα χέρια μας…
Κι εμείς; Εμείς τι μάθαμε για τη γυναίκα;
Και τι θα μάθουμε στα παιδιά μας για τη γυναίκα;
Γιατί έχω καλή μνήμη και δεν θυμάμαι κανένα εκπαιδευτικό σύστημα να μου μίλησε για αυτές τις γυναίκες.
Ναι, είμαστε παράξενα πλάσματα. Σκληρά κι ανθεκτικά και τόσο μοναδικά, που λίγοι μπορούν να μας καταλάβουν!
Είμαστε εκείνες που ξέρουμε να μακιγιάρουμε μοναδικά τους φόβους μας, να κλειδαμπαρώνουμε τις σκέψεις μας και να χαμογελάμε.
Είμαστε και εκείνες που μπορούμε να διαθέσουμε το σώμα μας ακόμα και με ευκολία και να μη διαθέσουμε την ψυχή μας ούτε για μια στιγμή. Εκείνες, που η προτεραιότητά μας ξεκινά με τη σκέψη μας σε «εκείνον τον άλλο» -και εδώ βάλε ό,τι θες.
Τελικά, ίσως δεν είναι οι κόρες μου που θα πρέπει να τους μιλήσω μεγαλώνοντας για το τι είναι η γυναίκα. Θα το ανακαλύψουν μονες τους μετά τα πρώτα στραπάτσα!
Ίσως είναι ο γιος μου, που θα πρέπει να μάθει τι είναι αυτό το άγνωστο, μαγικό και απρόσιτο πλάσμα που λέγεται γυναίκα.
Είναι εκείνος που θα πρέπει να μάθει να εκτιμά, να σέβεται, να προσέχει και να δίνει απλόχερα την αγάπη του, τη συγγνώμη του, την αγκαλιά του.
Που θα πρέπει να μάθει πως όσο πιο «ανεξάρτητη» είναι μια γυναίκα, τόσο πιο προστατευτικά θα πρέπει να την αγκαλιάζει! Που θα πρέπει να μάθει πως στην πραγματικότητα δεν θα έχει ποτέ απόλυτη γνώση του τι είναι γυναίκα…
Κι όταν δεν καταλαβαίνει, θα πρέπει να αρκείται σ’ ένα «εκείνη ξέρει καλύτερα»…κι αυτό είναι αλήθεια!
Εκείνη ξέρει καλύτερα, γιατί εκείνη ακόμα και στα λάθη της και στα εγκλήματά της, για κάποιον άλλο τα κάνει.
Στις άπειρες σημειώσεις τού τι να θυμηθώ να μην ξεχάσω, μπαίνει το βιβλίο και η ταινία “Το Λουλούδι της Ερήμου”.
Στη σωστή ηλικία, πρέπει να το βιώσω μαζί με τα παιδιά μου.
Γιατί η σημερινή μέρα, δεν είναι μια «γιορτή», είναι μια υπενθύμιση για εκείνες τις άλλες γυναίκες.
Και μια διευκρίνηση…άλλο γυναίκα, άλλο θηλυκό γένος. Μην τα μπερδεύουμε.
Υπάρχουν άπειρα πλάσματα θηλυκού γένους που ουδεμία σχέση έχουν με την ουσία της γυναίκας.
Την ουσία της γυναίκας δεν την συνάντησαν ποτέ στον πλασματικά και πλαστικά, φτιαγμένο κόσμο τους.
Στη μοναδικότητα, την ομορφιά και τη μαγεία της γυναίκας λοιπόν, της κάθε γυναίκας με τους χίλιους ρόλους, που τους ερμνηνεύει όλους οσκαρικά, της γυναίκας που είναι κοκέτα, επαγγελματίας, μάνα, αδερφή, σύζυγος, ερωμένη, φίλη, κόρη, πιστή, άπιστη, της κάθε μιας που αντέχει, αλλά δεν ξεχνά το πιο σημαντικό, να αγαπάει και να σέβεται τον εαυτό της και να κάνει τον κόσμο της ομορφότερο! »
Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ γυναικών». «Τώρα που έκανες παιδί πάει η καριέρα σου». «Οι γυναίκες δεν έχουν χιούμορ». «Τι την θες την καριέρα; Κοίτα να βρεις ένα καλό παιδί να παντρευτείς».
Αυτές είναι εκφράσεις που αν όχι όλες, οι περισσότερες γυναίκες έχουν ακούσει έστω και μια φορά στην ζωή τους. Είναι τόσο βαθιά ριζωμένες στην κοινωνία και τον καθημερινό λόγο, που χρειάζεται ενεργή, συνειδητή προσπάθεια για να εξαλειφθούν σε κάθε τους έκφανση. Η έμφυλη προκατάληψη είναι παρούσα σε κάθε πτυχή της ζωής μιας γυναίκας. Είναι κάθε «bias» που θα αντιμετωπίσει από το σπίτι της, μέχρι την εργασία, ακόμα και περπατώντας στον δρόμο. Κι αυτό το bias χρειάζεται να σπάσει.
Το 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ_ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ
Τα νέα μας
*Άρθρα για την εφηβεία
Ένα νέο εγχείρημα υλοποιείται για πρώτη φορά μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας. Στον χώρο που μας παραχωρείται θα μπορούμε πλέον να μοιραζόμαστε και να επικοινωνούμε άρθρα ειδικών που αφορούν την ψυχική και συναισθηματική υγεία των παιδιών μας, στόχος των οποίων θα είναι να προταθούν και να ανευρεθούν τρόποι προσέγγισης και αντιμετώπισης ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την περίοδο της εφηβείας.