7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

Τσατσαρωνάκειο Πολιτιστικό Πολύκεντρο

Συναυλία Αγάπης 

Χαρισματικά παιδιά ενώνουν τις φωνές τους και παραδίδουν μαθήματα ζωής 


Το Αννουσάκειο Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων, Κέντρο Αποθεραπείας -Αποκατάστασης Κλειστής Νοσηλείας «Ο Άγιος Σπυρίδων» της Ιεράς Μητρόπολης  Κισάμου και Σελίνου, ο Παγκύπριος Σύνδεσμος «Χάρισμα», με την Νεφέλη Αντωνίου και το ΕΕΕΕΚ Κισάμου διοργανώνουν μουσική βραδιά αγάπης την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022, 8:00 μ.μ., στο προαύλιο χώρο του παρεκκλησίου του Αγίου Οικουμενίου, στο Τσατσαρωνάκειο Πολιτιστικό Πολύκεντρο, των ιδρυμάτων της Ιεράς Μητρόπολης Κισάμου και Σελίνου.

Μέγας Χορηγός Εκδήλωσης, Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

 

Είσοδος Ελεύθερη

Πληροφορίες: Κατάκη Μαρία, Τζανακάκη Μαίρη τηλ.: 2822022276, (εσωτ.: 64)

Share:

Η λογοτεχνία στο σχολείο :

Ένα ακόμα “μάθημα”; (του Αλέξιου Μάινα) 
Από καλλιτεχνική έκθεση μαθητών 7ο Γυμνάσιο Χανίων 


Α.  Εισαγωγή: «Μαθητές» και «μαθητική συνθήκη»

Καλεσμένος από σχολεία –τα χρόνια πριν την πανδημία– σε συζητήσεις και εισηγήσεις για τον ρόλο της λογοτεχνίας στην εκπαίδευση ή στη ζωή των μαθητών, κατέληξα αναπόφευκτα να αναρωτιέμαι για τον ρόλο του σχολείου και της εκπαίδευσης στη ζωή τους. Εντέλει ακόμα και για τον ρόλο της ζωής τους (της προσωπικότητας και εσωτερικής τους ζωής) στο σχολείο.

Η λέξη «μαθητής» με τα χρόνια άρχισε να μου μοιάζει ύποπτη και παραπλανητική. Δεν αναφέρομαι βέβαια στο πανθομολογούμενο «Ars longa, vita brevis», το ταπεινωτικό ωκεάνιο μιας κάθε τέχνης και επιστήμης, της ίδιας της πολυπλοκότητας της ζωής, που κάνει τον καθένα μας μαθητή έως εσχάτων. Δεν αναφέρομαι στο ότι αυτό που μας συνδέει όλους είναι η ιλιγγιώδης άγνοια. Ούτε στην αναγκαστική τόλμη που υπαγορεύει η ίδια η ελλειμματικότητα και ανεπάρκεια, που ως ανθρώπεια συνθήκη αποδεχόμαστε μελαγχολικά χωρίς να χάνουμε την αίσθηση της πορείας προς κάποιο νόημα.

...


Β.  Είναι η λογοτεχνία «μάθημα»; Τι σημαίνει λογοτεχνική ανάγνωση και ποια είναι η ωφέλειά της 

Για τον συγγραφέα η λογοτεχνία είναι τέχνη, όχι φιλολογία. Η αντιμετώπιση της τέχνης αυτής ως «μάθημα», δηλαδή η συρρίκνωσή της από τη μια σε ανάλυση σχημάτων, στοιχείων της ζωής συγγραφέων και πτυχών της ιστορίας της λογοτεχνίας, και από την άλλη σε αποκρυπτογραφήσεις πάγιων νοημάτων με την πρόταξη μιας (υποτιθέμενης) συγγραφικής πρόθεσης, αφήνει εκτός σχολείου την πρωτεύουσα λειτουργία της, την ειδοποιό διαφορά της ως τέχνης του λόγου, ως αισθητικά στοχευμένης εκφώνησης.

...


Γ.  Συνέπειες της θεωρητικής στροφής προς τον αναγνώστη για το σχολείο

Γεγονός είναι ότι η έξοδος από τη βαριά σκιά του συγγραφέα και η μετάθεση του κέντρου βάρους από την πλαναίσθηση του παραμόνιμου κειμένου ως αδιαφιλονίκητου σώματος στατικών συλλαβών που ψιθυρίζουν στον γνώστη την ερμηνεία τους (με τον καθηγητή ως αρχαιολόγο ενός υποτιθέμενου αρχικού νοήματος να διαβεβαιώνει το αισθητικό τους κύρος), προς τον σεβασμό του αισθητικού συμβάντος της ιδιωτικής συνάντησης με το κείμενο ως περιχώρησης οριζόντων (που προηγείται [ομαδο]συνεργατικών νοηματικών συμψηφισμών στην τάξη), θα μπορούσε να έχει –και θεσμικά– πολλές συνέπειες για το σχολείο.

...

Περί

ομορφιάς

Όμοια είναι η συναρπαγή που κοινωνείται στον αναγνώστη όταν το δημιούργημα, σε σημεία έστω, επιτρέπει την εμπειρία που θέλγει: την ευαρέσκεια που και στην τέχνη του λόγου συχνά ονομάζουμε ομορφιά. Ο J.L. Borges σημειώνει κάπου: «Γύρω στο ’30 πίστεψα πως η ομορφιά είναι προνόμιο ελάχιστων δημιουργών. Σήμερα ξέρω πως είναι διάσπαρτη και πως καραδοκεί στις τυχαίες σελίδες μιας μετριότητας ή σε μια κουβέντα του δρόμου». Είναι σίγουρα δύσκολο να ορίσεις τον συγγραφέα, π.χ. από τον τρόπο που καταπιάνεται με τα θέματά του ή την αισθητική του αξίωση, και να τον ξεχωρίσεις από άλλους γράφοντες. Αλλά ήδη ειπώθηκε: Η λογοτεχνία είναι ομορφιά μόνο ως συνεργατικό κατόρθωμα (συντάκτη και αναγνώστη). Είναι ένα κερί που φωτίζει πραγματικά όταν καίει και από τις δύο μεριές.

(*) Ο Αλέξιος Μάινας είναι ποιητής

  » Η Λογοτεχνία ως Τέχνη " Μάθετε περισσότερα... εδώ.

Share:

Social media, Βιντεοπαιχνίδια

Παιδιά εθισμένα σε social media, βιντεοπαιχνίδια 

Οι χρόνοι χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν κατακόρυφα λόγω του κορωνοϊού και πήραν διαστάσεις εθισμού. 
Παιδιά εθισμένα σε social media, βιντεοπαιχνίδια

Τα κορίτσια είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν από επικίνδυνα ή παθολογικά πρότυπα χρήσης λόγω των κοινωνικών μέσων και τα αγόρια περισσότερο λόγω των βιντεοπαιχνιδιών. «Οι χρόνοι χρήσης στο πρώτο lockdown ήταν πολύ υψηλοί –περίπου πεντέμισι ώρες τις καθημερινές για κοινωνικά δίκτυα και παιχνίδια στον υπολογιστή– χωρίς να περιλαμβάνεται η κατ’ οίκον εκπαίδευση» πρόσθεσε ο Τομάσιους. «Αυτά είναι εξαιρετικά ανησυχητικά νούμερα και σημαντικά υψηλότερα από αυτά των εξαρτώμενων από κάνναβη παιδιών και εφήβων. Είναι ένας νέος πληθυσμός επιρρεπής σε εθισμό που δεν είχαμε δει πριν από δέκα χρόνια» Ωστόσο, οι ώρες χρήσης δεν είναι αρκετές για να διαγνωστεί ένα παιδί με εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια. Αλλα κριτήρια πρέπει επίσης να πληρούνται σε διάστημα δώδεκα μηνών, όπως η απώλεια ελέγχου και η συνεχής χρήση παρά τις αρνητικές συνέπειες. «Αυτές οι συμπεριφορές πρέπει επίσης να οδηγούν σε σημαντική διαταραχή της καθημερινής ζωής στο σχολείο, στην οικογένεια ή σε άλλα κοινωνικά πλαίσια»

Μπορούν να δράσουν όπως τα ναρκωτικά σε επίπεδο διαταραχών συμπεριφοράς.

Κατά τον Τομάσιους, οι νέοι μπορούν να εθιστούν στα βιντεοπαιχνίδια όπως και στα ναρκωτικά. «Είναι ένας εθισμός που έγκειται στις διαταραχές συμπεριφοράς. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει κάποιος τοξικός παράγοντας ή μια ψυχοτρόπος ουσία που δρα άμεσα στο κεντρικό νευρικό σύστημα και προκαλεί μέθη. Ωστόσο, η χρήση των κοινωνικών μέσων και των βιντεοπαιχνιδιών μπορεί να επηρεάσει περιοχές του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνες για τα καλά συναισθήματα»


Ο ρόλος των γονέων

Οι γονείς πρέπει να ενημερώνονται για το τι κάνουν τα παιδιά τους στο Διαδίκτυο για την αποφυγή και την καταπολέμηση του εθισμού των παιδιών τους. «Οι διαθέσιμες μελέτες δείχνουν ότι τα αγόρια είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα λόγω προβλημάτων αυτοεκτίμησης. Μπορεί να νιώσουν τα ίδια πιο δυνατά κερδίζοντας μάχες στο παιχνίδι» Το αυξημένο άγχος, οι χαμηλές δεξιότητες αυτοελέγχου, η χαμηλή αυτοεκτίμηση και η κοινωνική ανασφάλεια παίζουν μεγάλο ρόλο στη δημιουργία του εθισμού. «Πρέπει να θέσετε όρια ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και να δείξετε ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του παιχνιδιού προκειμένου να μπορέσετε να καταλάβετε τι ψάχνουν σε αυτό τα παιδιά σας. Το σημαντικότερο είναι να προσφέρετε εναλλακτικές λύσεις με αναλογικές δραστηριότητες αναψυχής, οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα αντιμετώπισης του άγχους ή άλλων καταστάσεων που ωθούν τα παιδιά στο να εθίζονται σε αυτά τα παιχνίδια» καταλήγει.

 ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Share:

Ο GDPR ΚΑΙ ΟΙ 40 ΚΛΕΦΤΕΣ

Σας υπενθυμίζουμε τη Διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα :  

"Ο GDPR ΚΑΙ ΟΙ 40 ΚΛΕΦΤΕΣ. 
Ιδιωτικότητα και προσωπικά δεδομένα στην ψηφιακή εποχή" 
 
Τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022 (18.00-20.00) 
 
στην ψηφιακή αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis 

Εισηγητές: Δημήτριος Γραμμένος Κύριος Ερευνητής, ΙΠ-ΙΤΕ-Ανθή Στρατάκη, Data Protection Officer, ITE ).
 
Παρακαλούμε για την καλύτερη οργάνωση της εκδήλωσης να συμπληρώσετε τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος - Συμμετοχής στο σύνδεσμο (εφόσον δεν έχετε ήδη συμπληρώσει): https://bit.ly/3lUOoi1

Πληροφορίες: https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/3164
Share:

Η γλώσσα των video games

Αρχίζει κανείς να το φοβάται όσο τα χρόνια περνούν: οι αγγλικές λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν οι νεότερες γενιές μοιάζουν περισσότερες από ό,τι παλιότερα 

Η γλώσσα των video games

Υπερβολές θα πει κανείς, όμως η Γαλλία θεώρησε το φαινόμενο επικίνδυνο. Οπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, οι δημόσιοι υπάλληλοί της απαγορεύεται να χρησιμοποιούν (στην υπηρεσία τους λογικά) λέξεις που προέρχονται από τα βιντεοπαιχνίδια. Καλούνται να τις αντικαταστήσουν με τις ανάλογες γαλλικές, που δημιουργήθηκαν προς αυτόν τον σκοπό από τη Γαλλική Ακαδημία. Γιατί, σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Πολιτισμού, ο χώρος των video games διαθέτει τόσους αγγλισμούς, που η επικοινωνία με όσους δεν τους γνωρίζουν είναι δυσχερής.


Είναι αλήθεια ότι οι αγγλισμοί (γενικώς οι κακομεταφρασμένες και αναφομοίωτες λέξεις και φράσεις μιας άλλης γλώσσας) ακούγονται τουλάχιστον δυσάρεστα. Και όσο να ‘ναι, κάτι παραπάνω θα ξέρει η Γαλλική Ακαδημία για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το γαλλικό λεξιλόγιο. Αναρωτιέται, πάντως, κανείς, αν είναι η πρώτη φορά που μια γλώσσα υιοθετεί, λιγότερο ή περισσότερο, λέξεις μιας άλλης, καθώς και αν υπήρξε ποτέ περίπτωση που μια γλωσσική απαγόρευση ή έστω αυστηρή ρύθμιση πέτυχε τα επιθυμητά αποτελέσματα.


Ειδικά στην περίπτωση των νεαρών «gamers», που αποτελούν μια κοινότητα με δικούς της γλωσσικούς κώδικες, κατάλληλους για εξειδικευμένη συνεννόηση, για διαμόρφωση ταυτότητας και για αρκετές ακόμη λειτουργίες, τον τόνο στην ομιλία τους λογικά θα εξακολουθεί να τον δίνει το λεγόμενο γλωσσικό τους αίσθημα: όσο πιο ελεύθερο παραμείνει, τόσο πιο εύκολα θα συντονιστεί, όπως συνέβαινε πάντα, και με των υπολοίπων.

ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ  

Share:

Εξ Αποστάσεως Εργαστήριο

Την *23η Ιουνίου 2022, ώρα 12:00-14:30* τα ΠΕΚΕΣ Κρήτης, 1ο και 2ο ΠΕΚΕΣ Ν.
Αιγαίου, το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας
(Ι.Τ.Ε) και ο Σύλλογος ΨηφιΔα με την υποστήριξη του Europe Direct της
Περιφέρειας Κρήτης, συνδιοργανώνουν εξ αποστάσεως εργαστήριο για
εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων με τίτλο «ΝΕΑ ΟΝΕΙΡΑ: Εισαγωγή στην Τέχνη
των Νέων Μέσων».

Το εργαστήριο «ΝΕΑ ΟΝΕΙΡΑ: Εισαγωγή στην Τέχνη των Νέων Μέσων» συνδυάζει
φαντασία και δημιουργικότητα προκειμένου να εισάγει με κατανοητό και
διασκεδαστικό τρόπο θέματα σχετικά με την επονομαζόμενη «Τέχνη των Νέων
Μέσων» (New media art). H «Τέχνη των Νέων Μέσων» αποκαλείται και «Υβριδική
Τέχνη» και περιλαμβάνει έργα που δημιουργούνται ή και διανέμονται με τη
χρήση νέων τεχνολογιών που έχουν τεθεί στη διάθεση των καλλιτεχνών από τα
τέλη της δεκαετίας του 1980, όπως το Διαδίκτυο, η Εικονική και η Επαυξημένη
Πραγματικότητα, η Ρομποτική, η 3Δ εκτύπωση, τα γραφικά και η κινούμενη
εικόνα μέσω υπολογιστή (animation), κ.α.

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, παρουσιάζονται ποικίλα «νέα μέσα» και οι
δυνατότητες που παρέχουν, προβάλλονται ποικίλα παραδείγματα έργων τέχνης
καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο και προτείνονται ιδέες για σχετικές
δημιουργικές δράσεις. Σε όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες
εμπλέκονται ενεργά σε δημιουργικές δραστηριότητες, όπου καλούνται να
σκεφτούν τις δικές τους, πρωτότυπες ιδέες, σχετικά με τα «νέα μέσα» που
παρουσιάζονται. Βασικός στόχος του εργαστηρίου είναι να πυροδοτήσει τη
(δημιουργική) σκέψη και την καλλιτεχνική δημιουργία, καθώς και να
αποτελέσει μια ευχάριστη ψυχαγωγική εμπειρία.

Το εργαστήριο υλοποιείται από τον Δημήτρη Γραμμένο, Κύριο Ερευνητή του
Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας (ΙΤΕ).

 Το εργαστήριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε *εκπαιδευτικούς Πληροφορικής,
* Εικαστικών και Μουσικής των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, του
Γυμνασίου και του Λυκείου, αλλά ενδιαφερόμενοι όλων των ειδικοτήτων είναι
ευπρόσδεκτοι.

Οι βασικοί στόχοι είναι: (α) να γνωρίσουν το γνωστικό αντικείμενο και να
πάρουν ιδέες για σχετικές δραστηριότητες που θα μπορούσαν να εντάξουν στο
μάθημά τους, (β) να βιώσουν το εργαστήριο, το οποίο την προσεχή σχολική
χρονιά θα προσφερθεί προς σχολεία στο πλαίσιο του 12ου Μαθητικού Φεστιβάλ
Ψηφιακής Δημιουργίας, (γ) να καταθέσουν την άποψή τους και να προτείνουν
πιθανές βελτιώσεις, και (δ) να συμβάλουν στην αξιολόγηση του εργαστηρίου
μέσα από συζήτηση και ανώνυμα ερωτηματολόγια. Επίσης, υπάρχει η πρόθεση,
την προσεχή σχολική χρονιά να υλοποιηθεί Μαθητικός Διαγωνισμός βασισμένος
στη θεματολογία και τα περιεχόμενα του εργαστηρίου. Αντικείμενο του
διαγωνισμού θα είναι η σύλληψη και ο νοητικός σχεδιασμός ενός πρωτότυπου
εικαστικού ή εφαρμοσμένου έργου που συμπεριλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία.

*Σύντομο βιογραφικό σημείωμα του εισηγητή του εργαστηρίου*

Ο Δημήτρης Γραμμένος είναι Κύριος Ερευνητής του Ινστιτούτου Πληροφορικής
του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) στον τομέα της Επικοινωνίας
Ανθρώπου-Υπολογιστή (HCI). Αναπτύσσει και οργανώνει βιωματικές εμπειρίες
που εισάγουν την έννοια και την πρακτική της Δημιουργικότητας και της
Δημιουργικής Σκέψης σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό. Ως
τώρα, έχει οργανώσει περισσότερα από 70 εργαστήρια σε 5 χώρες και στο
Διαδίκτυο, στα οποία συμμετείχαν συνολικά πάνω από 7.000 άτομα όλων των
ηλικιών. Στο πλαίσιο του Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, έχει
παρουσιάσει στο παρελθόν μαζί με την Ανθή Στρατάκη τα διαδικτυακά
εργαστήρια «Η 6η ΑΙΣΘΗΣΗ: Το παιχνίδι από το μέλλον» και «Ο GDPR και οι 40
κλέφτες», όπου συμμετείχαν συνολικά περισσότεροι από 2.200 μαθητές
Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και 300 ενήλικες.


Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την *23η Ιουνίου *και* ώρα 12:00-14:30*.

Για να λάβετε το σύνδεσμο του δωματίου *θα πρέπει υποχρεωτικά να κάνετε
εγγραφή* στο
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_7nKcx_qWR1esWe6KL61N5g

Γιώργος Πανσεληνάς | Giorgos Panselinas Med, PhD
Share:

Εργαστήριο Εκπαίδευσης ΜΦΙΚ-ΠΚ

Το Εργαστήριο Εκπαίδευσης του ΜΦΙΚ-ΠΚ ετοίμασε τρία (3) εξελικτικά παιχνίδια με γενικό τίτλο "Το Αρχιπέλαγος του Αιγαίου: ένα ζωντανό εργαστήριο εξελικτικής βιολογίας", για σχολεία Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για οικογένειες, σε ελληνικά και αγγλικά. 

Τα παιχνίδια αυτά θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους γονείς, να προσεγγίσουν με λίγο πιο ευχάριστο τρόπο θέματα εξέλιξης, τα οποία αφενός είναι δυσνόητα, αφετέρου πολύ σπάνια διδάσκονται στο σχολείο.

Μπορείτε να τα βρείτε όλα εδώ: https://www.nhmc.uoc.gr/el/education/educational-packets

Το εκπαιδευτικό πακέτο «Το Αρχιπέλαγος του Αιγαίου: ένα ζωντανό εργαστήριο εξελικτικής βιολογίας», χρηματοδοτήθηκε από την European Society of Evolutionary Biology (https://eseb.org/prizes-funding/outreach-fund/) και αποτελείται από τα παρακάτω παιχνίδια:

  • ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο «Γίγαντες και Νάνοι», που αφορά την εξέλιξη του Αιγαίου από τα 20 εκατομμύρια χρόνια πριν μέχρι σήμερα,
  • ένα παιχνίδι καρτών τύπου υπερατού με τίτλο «Έποικοι του Αιγαίου», που αφορά ζώα και φυτά που είτε ζουν σήμερα στην περιοχή του Αιγαίου είτε έχουν εξαφανιστεί από αυτήν, και
  • ένα διαδικτυακό παιχνίδι για τη φυλογενετική τοποθέτηση, με τίτλο «Εναέριες συγκρούσεις».

Για την παραγωγή του πακέτου συνεργάστηκαν πολλοί επιστήμονες, τους οποίους μπορείτε να δείτε στο συνημμένο αρχείο.

Έγινε πιλοτική εφαρμογή του στα Δημοτικά Σχολεία Καμαρών και Σίβα Ηρακλείου, καθώς και στο Γυμνάσιο Νεάπολης Λασιθίου. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/μαθήτριες ήταν οι καλύτεροι κριτές μας και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την πολύ γόνιμη συνεργασία μας και τις εύστοχες παρατηρήσεις τους. 

Για διευκρινήσεις επί των παιχνιδιών είμαι στη διάθεσή σας.

Τέλος, θα ήθελα να τονίσω ότι η ομάδα Εκπαίδευσης ΜΦΙΚ-ΠΚ είναι πάντα κοντά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Μη διστάσετε, λοιπόν, να επικοινωνήσετε μαζί μου αν χρειαστείτε συμβουλές ή βοήθεια σε θέματα βιολογίας γενικότερα και περιβάλλοντος ειδικότερα.

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

Ιάσμη Στάθη

Υπεύθυνη Εκπαίδευσης ΜΦΙΚ-ΠΚ

Share:

Φεστιβάλ Θεάτρου στο Σχολείο

Το «Φεστιβάλ Θεάτρου στο Σχολείο: Η επόμενη μέρα. Ας τη φανταστούμε μαζί...» έχει υβριδικό χαρακτήρα, Διαδικτυακό μέρος και Δια ζώσης. Το Διαδικτυακό μέρος του Φεστιβάλ Θεάτρου διεξάγεται από 03 Ιουνίου έως 04 Ιουνίου 2022 και περιλαμβάνει: α) εισηγήσεις και θεματικές συνεδρίες, β) θεατρικές δράσεις βιντεοσκοπημένες/ηχογραφημένες/ψηφιακές. Το πρόγραμμα είναι αναρτημένο την ιστοσελίδα του «Φεστιβάλ Θεάτρου στο Σχολείο: Η επόμενη μέρα. Ας τη φανταστούμε μαζί...» https://theatreatschoolnex.wixsite.com/website
Share:

Google, Microsoft και Facebook

Τα σχέδια των Google, Microsoft και Facebook για την Ελλάδα 

Τι συζήτησαν με τον πρωθυπουργό στο Νταβός κορυφαία στελέχη των εταιρειών 
Τα σχέδια των Google, Microsoft και Facebook για την Ελλάδα

Μεταξύ των συναντήσεων, όμως, του πρωθυπουργού στο ελβετικό θέρετρο έγιναν και κάποιες επίσης λίαν ενθαρρυντικές για την Ελλάδα, με κορυφαίους διεθνείς επενδυτές, όπως ο Ρέι Ντάλιο, δισεκατομμυριούχος διαχειριστής του hedge fund Bridgewater Associates και ο CEO του επενδυτικού ταμείου Mubadala των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Καλντούν αλ Μουμπάρακ, ο οποίος εξετάζει τους τρόπους δραστηριοποίησης venture capital των Εμιράτων με στόχο ελληνικές εταιρείες.

Στη συνάντηση του Κυρ. Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Google για δραστηριότητες στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA), Ματ Μπρίτιν, συζητήθηκε η προοπτική αύξησης των επενδύσεων της Google στην Ελλάδα, αλλά και η ευρύτερη αξιοποίηση εργαλείων που ήδη διαθέτει η πολυεθνική στην Ελλάδα για προγράμματα ψηφιακής κατάρτισης και επιχειρηματικότητας, ειδικά στον τομέα του τουρισμού, όπως επίσης και τα σχέδια της εταιρείας για υποβρύχια καλώδια δεδομένων που θα συνδέουν Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή (Blue Submarine Cable System).


Το Blue Submarine θα ενισχύσει τη θέση της χώρας μας στο δίκτυο των διεθνών ψηφιακών υποδομών, όπως άλλωστε και τα data centers που αναπτύσσει η Microsoft, σημειώνουν στην «Κ» συνεργάτες του πρωθυπουργού. Επιπλέον συζητήθηκε η προοπτική να ενταχθεί η Ελλάδα στις προτεινόμενες στους εργαζομένους της Google χώρες για εγκατάστασή τους, ώστε να εργάζονται απομακρυσμένα.

Τα σχέδια των Google, Microsoft και Facebook για την Ελλάδα-1
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft Σάτια Ναντέλα (πρώτος από αριστερά) και τον πρόεδρο της εταιρείας, Μπραντ Σμιθ.

Η χώρα μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην προώθηση καινοτομιών στην Ευρώπη.

Ο πρωθυπουργός συνάντησε επίσης στο Νταβός τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, Σάτια Ναντέλα και τον πρόεδρο της εταιρείας, Μπραντ Σμιθ. Συζητήθηκε επίσης η πρόοδος στην υλοποίηση της επένδυσης της Microsoft για τη δημιουργία κόμβου με τρία data centers στην Αττική.


Τους παρουσίασε την ανάπτυξη του τεχνολογικού τομέα στην Ελλάδα, το δυναμικό οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων που προσελκύουν έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον και το στρατηγικό πλεονέκτημα που προσφέρει η γεωγραφική θέση της Ελλάδας, όπως και το υψηλής ειδίκευσης εργατικό δυναμικό και, πλέον, τη συνδεσιμότητα με την ευρύτερη περιοχή. Η προοπτική περαιτέρω συνεργασίας στους τομείς της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης είναι ένα θέμα που συμφωνήθηκε να αποτελέσει αντικείμενο συνάντησης στην Αθήνα το αμέσως επόμενο διάστημα, ενώ έγινε επίσης γνωστό πως η Microsoft έχει εβδομαδιαίες συναντήσεις με τα αρμόδια υπουργεία για την προώθηση των κοινού ενδιαφέροντος project της εδώ.


Ο πρωθυπουργός συναντήθηκε και με τον πρόεδρο της Meta για διεθνείς υποθέσεις, Νικ Κλεγκ, όπου αφού συζητήθηκαν οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και το μέλλον του Διαδικτύου, εστίασαν στις ευκαιρίες συνεργασίας που προκύπτουν.

Στο πλαίσιο αυτό, σημειώθηκε ότι η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στην προώθηση καινοτομιών στην Ευρώπη, ενώ συμφωνήθηκε να αξιολογηθεί και από τη Meta η χώρα ως προτεινόμενη για εγκατάσταση εργαζομένων της. Σε αυτό το πλαίσιο ο Νικ Κλεγκ σημείωσε επίσης στον πρωθυπουργό πως η Meta θα κάνει τα επόμενα χρόνια 10.000 προσλήψεις στην Ευρώπη, πολλές από τις οποίες θα μπορούσαν να αφορούν Ελληνες.


Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου