7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι ξεκινάει η 3η Επιμορφωτική Περίοδος του προγράμματος «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» με κωδικό (MIS 5092064) που υλοποιείται μέσω του «ΟΠΣ επιμόρφωσης» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα και απευθύνεται σε εν ενεργεία μόνιμους και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.


ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022


Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo , εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει από την Παρασκευή 5-11-2021 και ώρα 13:00 έως και την Παρασκευή 19-11-2021 και ώρα 13:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ


Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

α) Εγγραφή και είσοδο στο μητρώο του ΙΕΠ,

https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php


β) Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio  Καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία»)


γ) Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης  Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μαζί με στην αίτηση)  Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.


Προσοχή: Παράλειψη ενός σταδίου σημαίνει μη συμμετοχή στο πρόγραμμα.


Έναρξη 3ης Επιμορφωτικής Περιόδου: 24/11/21 και ώρα 13:00 (δεν θα υπάρξει άλλη ανακοίνωση ή ειδοποίηση.

Όσοι θα έχουν εγγραφεί θα μπορούν από την 24/11/21 στις 13:00 να συνδεθούν ΜΟΝΟ με τους κωδικούς του TAXIS στη διεύθυνση https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=510 για να ξεκινήσουν το πρόγραμμα).


Διάρκεια επιμόρφωσης:

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση για το σχολικό έτος 2021-2022 θα έχει συνολική διάρκεια που αντιστοιχεί σε τριάντα έξι (36) ώρες.


Εκπαιδευτικά θέματα για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων :

(Περιλαμβάνει έξι κείμενα, μια παρουσίαση και βίντεο διάρκειας μελέτης/παρακολούθησης 2 ωρών και μισή ώρα αξιολόγηση για την απόκτηση της βεβαίωσης).

Το επιμορφωτικό υλικό θα είναι διαθέσιμο από τις 24-11-2021.


Διάρκεια της 3ης Επιμορφωτικής Περιόδου:

από 24/11/21 και ώρα 13:00 έως 20/01/22


Οι βεβαιώσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση της 3ης επιμορφωτικής περιόδου του προγράμματος θα είναι διαθέσιμες στο μητρώο του ΙΕΠ από την Τετάρτη 02/02/22.


Οδηγίες

Share:

Γένεσις επιμορφωτική Εσπερίδα

 ΘΕΜΑ: Γένεσις. Διεπιστημονική και Διαθεματική επιμορφωτική Εσπερίδα

Η πρακτική της απόλυτης οργάνωσης της σχολικής γνώσης σε κατακερματισμένα, ανεξάρτητα και αποκομμένα μεταξύ τους σχολικά μαθήματα, θεωρείται ότι καθιστά τη διδασκαλία αποσπασματική και αφηρημένη. Στο πλαίσιο της Διεπιστημονικής και Διαθεματικής συνεργασίας εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων που επιχειρούν να συσχετίσουν το περιεχόμενο των διακριτών μαθημάτων, έχει προγραμματιστεί η ακόλουθη επιμορφωτική διαδικτυακή συνάντηση των εκπαιδευτικών της επιστημονικής και παιδαγωγικής ευθύνης της ΣΕΕ (ΠΕ02) Ζανέκα Στεργιανής και της ΣΕΕ (ΠΕ04) Καλαθάκη Μαρίας σε μια προσπάθεια διεπιστημονικής προσέγγισης του θέματος «Γένεσις».

Τετάρτη 10/11/2021, ώρα 18.00΄- 20.30΄


Πλατφόρμα WEBEX στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://minedu-secondary.webex.com/meet/sterzan


Ομιλητές

Βασιλάκης Βασίλειος, καθηγητής Δ.Ε. Φυσικών Επιστημών: «Ένα Αστέρι Γεννιέται»

Ζανέκα Στεργιανή, ΣΕΕ Φιλολόγων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ Κρήτης: «Η Γένεσις του Σύμπαντος Κόσμου στην Προσωκρατική Σχολή της Μιλήτου»

Καλαθάκη Μαρία, ΣΕΕ Φυσικών Επιστημών του ΠΕ.Κ.Ε.Σ Κρήτης: «Αβιογένεση»

Νικολουδάκη Ελπινίκη, Καθηγήτρια Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης: «“Η Πούλια πόχει εφτά παιδιά...”: Όταν η λογοτεχνία συνομιλεί με τ' άστρα»

Παράσχου Θεόδωρος, καθηγητής Δ.Ε. Φυσικών Επιστημών: «Μύθοι των Αστερισμών»


Η συμμετοχή είναι προαιρετική.


Share:

Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

Όπως ήδη γνωρίζετε, το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από μία πολύ σοβαρή ασθένεια. 

Μια ευχή δεν είναι απλά μια ευχή, είναι πολλά παραπάνω. Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι ο τρόπος να ξαναγίνει ένα παιδί, παιδί. 

 

Μέσω του προγράμματος Αστέρι της Ευχής, το οποίο υλοποιείται για 23η χρονιά με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων (αρ.πρωτ. Φ.2.1/ΜΓ/68152/126587/Δ7 & Φ.14/118351/ΦΔ/125759/Δ1) δίνεται η δυνατότητα σε κάθε μαθητή με το συμβολικό ποσό των 2€ να αποκτήσει το δικό του Αστέρι της Ευχής και να βοηθήσει ένα παιδί που μάχεται για τη ζωή του.  Το Κάνε-Μια-Ευχή θα συνεχίσει να αποτελεί φάρο ελπίδας & χαράς για τα παιδιά που δοκιμάζονται. Σε μια εποχή που ο φόβος της ασθένειας έχει επηρεάσει την καθημερινότητα όλων ζητάμε με ευγνωμοσύνη και σεβασμό την υποστήριξή σας. Εδώ και 23 χρόνια το Αστέρι της Ευχής έχει καταφέρει να συμβάλει στην υιοθεσία εκατοντάδων ευχών παιδιών. Όλοι μαζί και φέτος, γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και εθελοντές του οργανισμού θα καταφέρουμε με την προσφορά σας να στείλουμε το πιο ελπιδοφόρο μήνυμα, αυτό της ζωής.

 

Για ακόμη περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το site μας wishstar.gr.

 

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε Οnline την παραγγελία των Αστεριών πατήστε εδώ.

 

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε χρήσιμο υλικό και περισσότερες πληροφορίες για το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα:

 

 

Εκ μέρους των παιδιών ευχής και της οικογένειας του Κάνε-Μια-Ευχή  Ελλάδος σας ευχαριστούμε πολύ!

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

 Κακόβουλη προσπάθεια εξαπάτησης
To Make- A-Wish (Κάνε μια Ευχή Ελλάδος) ενημερώνει τους φίλους, τα μέλη, τους εθελοντές, τους συνεργάτες μας και την κοινή γνώμη περί κακόβουλης προσπάθειας εξαπάτησης από άγνωστους, που υποδύονται συνεργάτες μας (με ανύπαρκτα ονόματα), και οι οποίοι στοχεύουν στην δωρεάν λήψη υλικών ωφελημάτων μεγάλης αξίας (φωτογραφικές μηχανές, ηλεκτρονικά παιχνίδια κλπ.). Το Κάνε μια Ευχή Ελλάδος δηλώνει ρητά ότι ουδεμία σχέση έχει με τα εν λόγω πρόσωπα και τις προσπάθειες εξαπάτησης και καλεί τους αποδέκτες παρόμοιων μηνυμάτων να επικοινωνούν μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας  2109637660 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@makeawish.gr. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί η προέλευση της επικοινωνίας από κακόβουλη πηγή, παρακαλούνται να προβαίνουν σε καταγγελία για απόπειρα απάτης στο πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα.
Ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί και ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας όλους όσοι προασπίζουν με την επιμέλειά τους την ευόδωση των σκοπών μας και διασφαλίζουν την κανονικότητα της δράσης μας.  
Διαβάστε περισσότερα 
εδώ.

Στοιχεία επικοινωνίας
Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Γραμμή επικοινωνίας:210 9637667(εσωτ. 209, 210, 110,  206)
Kινητό: 6946 856 934
Site: www.wishstar.gr
Email: schools@makeawish.gr
Εθνικής Αντιστάσεως 47, Δάφνη, 17 237 

Share:

Ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα

Ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα (ΜΟΟC) για μαθητές για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου 


Μέσα από μια σειρά σύντομων διαδικτυακών μαθημάτων που ανέπτυξε και επιμελήθηκε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για αναδυόμενους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου.

Τα μαθήματα περιλαμβάνουν τις ενότητες:

  • Πώς να μην την "πατήσεις" με τις απάτες στο διαδίκτυο
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Διαδικτυακός εκφοβισμός

Τα ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα είναι προσβάσιμα από τον παρακάτω σύνδεσμο: https://free.openeclass.org/courses/IT806/  και οι μαθητές μπορούν να τα παρακολουθήσουν είτε εντός τάξης είτε ως εργασία στο σπίτι. 

Share:

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 2021-2022

 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 2021-2022 

 ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 8-11-21 ΚΑΙ ΩΡΑ 12:00  

-Ποιους μαθητές αφορά η ενισχυτική διδασκαλία ; 
Η ενισχυτική διδασκαλία αφορά μαθητές που χρειάζονται βοήθεια ώστε να βελτιωθεί η απόδοσή τους.
-Ποιες ώρες γίνονται τα μαθήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας;
Πραγματοποιούνται μετά την λήξη των μαθημάτων του σχολείου
-Σε ποια μαθήματα γίνεται ενισχυτική διδασκαλία;
Σε όσα μαθήματα εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς
-Πού γίνονται τα μαθήματα;
Σε κάποιο από τα κοντινά σχολεία του δικού σας σχολείου (όμορα σχολεία).
-Πότε λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις ;
ΛΗΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 12:00 !!!!!
-Πού θα βρείτε την αίτηση και πως θα την καταθέσετε;
Παρακάτω μπορείτε να πατήστε στον σύνδεσμο και να κατεβάσετε την αίτηση ή σε word ή σε pdf , την συμπληρώνετε και την στέλνετε με email στο σχολείο 
7gymchan@sch.gr) ή την φέρνει το παιδί σας την Δευτέρα.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΣΕ word 


ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ pdf 


ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΕΔΩ

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 4710/12-10-2021 δημοσιεύτηκε η με αρ. πρωτ. 126316/Δ2/06- 10-2021 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2021-2022».

Share:

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022


 Διαδικτυακό «κυνήγι θησαυρού» διοργανώνει το Ελληνικό κέντρο Ασφαλούς διαδικτύου του ΙΤΕ για τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2022. Στην εκδήλωση η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 8/2/2022 και ώρα 11:45-12:30 μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί Γυμνασίου μαζί με τις τάξεις τους. Μέλη του Κέντρου θα ενημερώσουν τους μαθητές για τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας μέσα από ένα παιχνίδι δραστηριοτήτων και γρίφων.
Θα δοθούν πιστοποιητικά συμμετοχής στους εκπαιδευτικούς και έπαινος στους μαθητές. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 

 Διαβάστε περισσότερα εδώ

07-10   Φεβρουάριος   Δηλώστε συμμετοχή από εδω:ΕΓΓΡΑΦΗ

 

Αν είστε εκπαιδευτικός, δημιουργήστε με την τάξη σας ένα μήνυμα για τον εορτασμό της Ημέρας και στείλτε μας το στο contact@saferinternet4kids.gr.

 
Όλες οι πληροφορίες για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022 σε ένα infographic. 
Κατεβάστε το από ΕΔΩ.

Φόρμα Υποστηρικτή SID 2022

Εγγραφείτε στη φόρμα υποστηρικτή, και δηλώστε την υποστήριξή σας στον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2022.  εδώ

Χρησιμοποιήστε υλικό από το κέντρο μας για μια εκδήλωση στο φορέα σας και στείλτε μας μια φωτογραφία από την εκδήλωσή σας στο contact[ατ]saferinternet4kids.gr.
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.


Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu)  την επίσημη ιστοσελίδα για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου,  με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των Online τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 08/02/2022 σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.


Ο πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός διοργανώνεται κάθε χρόνο από το 2016 μέχρι σήμερα στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. ( ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ )

Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του Διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο», έχει ως στόχο να ενθαρρύνει και να κινητοποιήσει όλους/όλες, έτσι ώστε να συμβάλουν ενεργά σε αυτή την προσπάθεια, αξιοποιώντας στο έπακρο τη δυνατότητα του Διαδικτύου, να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά.


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ – ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το θέμα του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού για το σχολικό έτος 2021-2022 είναι:

«To report και το block στο διαδίκτυο είναι θάρρος. Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου 2022».


Ο διαγωνισμός καλύπτει μια ευρεία γκάμα θεματικών όπως είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying), η διαδικτυακή αποπλάνηση (grooming), η σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά, η ευγενής αλληλεπίδραση, η αποδοχή του διαφορετικού στο διαδίκτυο, το ποιοτικό περιεχόμενο κ.α.


Οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου προτείνεται να επιλέξουν τη δημιουργία υλικού σε μορφή σποτ (διάρκειας το ανώτερο 1 λεπτού), σε μορφή τραγουδιού με σύνθεση δικής τους μουσικής, σε μορφή κόμικ, κουΐζ είτε να δημιουργήσουν μια εφαρμογή ή παρουσίαση . Φυσικά οποιαδήποτε πρωτότυπη ιδέα από τους μαθητές θα γίνει με χαρά αποδεκτή. 

 Όλες οι εργασίες θα πρέπει να είναι πρωτότυπες και να μην εμπίπτουν στους νόμιμους περιορισμούς πνευματικών δικαιωμάτων άλλων.


ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Για τη συμμετοχή των μαθητών στον διαγωνισμό, θα πρέπει να συμπληρωθεί η ηλεκτρονική φόρμα από τον εκπαιδευτικό  με τα παρακάτω υποχρεωτικά πεδία και αφού έχει ολοκληρωθεί το έργο των συμμετεχόντων καθώς απαιτείται η υποβολή του. 

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί θα καταθέτουν τα έργα των μαθητών ηλεκτρονικά σε ειδική διαμορφωμένη πλατφόρμα την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ. ( Φόρμα Συμμετοχής διαγωνισμού SID 2022 )

Η συμπλήρωση της φόρμας θα πρέπει να γίνει εντός της προθεσμίας υποβολής έργων (20/10/2021 – 20/12/2021).

Προβλέπονται διαδικασίες αποτίμησής του διαγωνισμού και υλικό αξιολόγησης το οποίο θα συμπληρώνεται προαιρετικά από τους/τις εκπαιδευτικούς. Τη φόρμα αξιολόγησης μπορείτε να τη δείτε εδώ.
 
Σχολικά Εγχειρίδια Γυμνασίου  πατήστε  εδώ.
Εγχειρίδιο Μαθητή Γυμνασίου  πατήστε  εδώ.
Υλικό Γυμνασίου  πατήστε  εδώ.
Back to school 2021 – Μαθητές Γυμνασίου/ Λυκείου: Μάθετε περισσότερα

Κατηγορία: Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ξέρεις πώς να προστατευτείς από τις απάτες στο διαδίκτυο;  Quiz

Κοινωνικά δίκτυα :  Μάθετε περισσότερα...


Κοινωνικά Δίκτυα: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Μπορείτε να κατεβάσετε το φυλλάδιο από εδώ. 
Αξιοπιστία πληροφοριών  πατήστε  εδώ.
Tι μπορείς να κάνεις για να μην «την πατήσεις»;

  • Έχε υπόψη σου ότι ο απλός χρήστης διαμορφώνει το διαδικτυακό περιεχόμενο. Σκέψου ότι οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει ένα blog ή ένα φόρουμ όπου θα γράφει ότι πιστεύει αυτός ότι είναι σωστό. Είναι όμως όντως σωστό;

  • Βρες αξιόπιστες σελίδες που σου έχουν προτείνει οι δικοί σου ή από το σχολείο και προτίμησε αυτές ως πηγές για τις εργασίες σου. Μην ξεχάσεις να τις προσθέσεις στα αγαπημένα για να μπορείς να τις ξαναβρείς.

  • Χρησιμοποίησε περισσότερες από μία ιστοσελίδες/πηγές όταν αναζητάς πληροφορίες για κάποιο θέμα. Αν δεν είσαι βέβαιος/η για την αξιοπιστία μιας διαδικτυακής πληροφορίας ζήτα βοήθεια από τους γονείς ή κάποιον εκπαιδευτικό.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Προστασία από ηλεκτρονικό "ψάρεμα"πατήστε  εδώ.
 

Ενημερωθείτε για τους κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο και μάθετε πως να προστατευτείτε από αυτούς. Μάθετε περισσότερα
 
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σας παρουσιάζει το δέντρο αποφάσεων που δημοσιεύτηκε από το ευρωπαϊκό δίκτυο InSafe:
"Σκέψου πώς να προστατέψεις τον εαυτό σου στο Διαδίκτυο!" το οποίο επικεντρώνεται στην παροχή βοήθειας προς τους νέους αν είναι θύματα παρενόχλησης στα κοινωνικά δίκτυα.
003_Decision_tree-WEB-700width

Share:

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ


Την Πέμπτη 4 Νοέμβρη θα πραγματοποιηθεί ο περίπατος του μήνα Νοέμβρη στην παλιά πόλη των Χανίων

Οι μαθητές  θα επιβιβαστούν στα λεωφορεία κανονικά στις στάσεις που στέκονται κάθε μέρα  το πρωί και θα αποβιβαστούν στην παλιά πόλη.  

Για τους μαθητές που μένουν στη περιοχή Κουμπελή , θα περάσει λεωφορείο το πρωί 07:55 - 08:00 από το σχολείο να τους πάρει και να τους αποβιβάσει και αυτούς στην παλιά πόλη. 

Η Α τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώρας στην περιοχή του ξενοδοχείου ΚΡΗΤΗ.

Η Β τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώραςστη περιοχή του Κουμ Καπί ακριβώς κάτω από το ξενοδοχείο ΚΡΗΤΗ

Η Γ τάξη θα πάρει απουσίες με τον καθηγητή της 1ης ώρας στη περιοχή του πάρκινγκ της ανατολικής τάφρου .

    Στη συνέχεια ο καθηγητής κάθε τμήματος θα ξεναγήσει τους μαθητές του  και στις 11:30 θα συγκεντρωθούν ξανά στο ίδιο σημείο που πήραν απουσίες το πρωί, για να πάρουν ξανά απουσίες και να επιβιβαστούν στα λεωφορεία. 

    Εαν κάποιος γονέας επιθυμεί να μεταφέρει ο ίδιος το παιδί του στην παλιά πόλη και να μην πάρει λεωφορείο, τότε θα πρέπει αν τον φέρει στο σημείο όπου θα γίνει έλεγχος απουσιών στις 08:15. 

    Για να δείτε τις θέσεις όπου θα γίνει έλεγχος απουσιών  σε χάρτη, πατήστε εδώ 

    Για να δείτε από ποιόν εκπαιδευτικό θα γίνει ο έλεγχος των απουσιών πατήστε εδώ 

Share:

Σχολική Κάρτα COVID-19

Οδηγίες για δήλωση self-test για μαθητές στη νέα πλατφόρμα edupass. gov.gr 

Από Δευτέρα 1 Νοέμβρη το αποτέλεσμα των self test των μαθητών θα δηλώνεται στην πλατφόρμα edupass 

Στην ίδια πλατφόρμα θα συνδεθούν απαξ και  οι εμβολιασμένοι μαθητές

Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να εκτυπώνουν την σχολική τους κάρτα και να την επιδεικνύουν στον καθηγητή της 1ης ώρας


Η διαδικασία θα γίνεται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη και η σχολική κάρτα θα επιδεικνύεται κάθε Τρίτη και Παρασκευή 

Συχνές Ερωτήσεις για σχολεία

Για τη δήλωση του self-test στην πλατφόρμα edupass.gov.gr θα χρειαστείτε:

Βήμα 1

Εισέρχεστε στην εφαρμογή edupass.gov.gr από εδώ edupass.gov.gr και πατάτε “Ξεκινήστε εδώ”


Βήμα 2

Επιλέγετε “Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση/Ειδικής Αγωγής


Βήμα 3

Στη σελίδα Επιλέξτε ενέργεια  π.χ. 


Βήμα 4

Στη σελίδα “Απαιτείται ταυτοποίηση” πατάτε “Σύνδεση”


Βήμα 5

Στην σελίδα “Σε ποιον φορέα έχετε λογαριασμό” επιλέγετε έναν από αυτούς. Οι διαθέσιμοι τρόποι σύνδεσης είναι μέσω Taxisnet ή λογαριασμών Τραπεζών στις οποίες όμως έχετε e-banking. Πατάτε στο “Επιλέξτε ΓΓΠΣΔΔ (Κωδικοί Taxisnet)”


Βήμα 6

Γράφετε τον κωδικό χρήστη και τον κωδικό Taxisnet, πατάτε “Σύνδεση”. Μεταφέρεστε σε νέα σελίδα για την “Αυθεντικοποίηση Χρήστη” όπου επιλέγετε “Συνέχεια” και πατάτε “Αποστολή”.


Βήμα 7

Πλέον βρίσκεστε στη σελίδα Δήλωση EDUPASS της νέας εφαρμογής edupass.gov.gr όπου μετά την επισκόπηση των στοιχείων σας εάν είναι σωστά, πατάτε “Συνέχεια” και δηλώνεται το αποτέλεσμα από rapid test ή self-test ή PCR του μαθητή.


Δήλωση εκπαιδευτικών/μελών Ε.Ε.Π-Ε.Β.Π.

Επανάληψη τα βήματα : ( Βήμα 1 μέχρι και Βήμα 7 ) π.χ.





Σχολική Κάρτα COVID-19 και edupass.gov.gr

Σε κάθε περίπτωση οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να φέρουν πάντοτε μαζί τους το κατά περίπτωση απαιτούμενο πιστοποιητικό/την απαιτούμενη βεβαίωση (π.χ. Σχολική Κάρτα για COVID-19 ή πιστοποιητικό εμβολιασμού, νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου, διενέργειας rapid/pcr test) σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή και να το επιδεικνύουν σε τυχόν έλεγχο στα αρμόδια όργανα.

Σκοπός της πλατφόρμας edupass.gov.gr είναι ο έλεγχος της συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για τη δυνατότητα της φυσικής παρουσίας και συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία στις ανωτέρω εκπαιδευτικές δομές στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της προηγούμενης παραγράφου, η πλατφόρμα αντλεί δεδομένα σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου όσον αφορά στον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού COVID-19, το αποτέλεσμα της τελευταίας δοκιμασίας ταχέων μοριακών ελέγχων (rapidtest) ή μοριακής μεθόδου ανάλυσης (PCR test) ή αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου (self-test), ή τη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 124862/Z1/4-10-2021 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τα στοιχεία αυτά αντλούνται μέσω διασύνδεσης με το Εθνικό Μητρώο Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, το Εθνικό Μητρώο Ασθενών από τον κορωνοϊό COVID-19, το πληροφοριακό σύστημα της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID-19 και το πληροφοριακό σύστημα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την καταχώριση και ηλεκτρονική διαχείριση του αποτελέσματος της αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 (self-test).


Η πλατφόρμα αντλεί επίσης, δεδομένα από το Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) «myschool» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και διαλειτουργεί με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ της «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε», αποκλειστικά

(α) για την εξακρίβωση της ιδιότητας -σχέσης του αιτούντος φυσικού προσώπου ως προς την εκπαιδευτική δομή στη θυρίδα της οποίας αιτείται να καταχωριστεί η κατάστασή του και (β) για τη συνολική απεικόνιση της κατάστασης των προσώπων που δύνανται ή υποχρεούνται να έχουν φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική δομή.


Η πλατφόρμα «edupass.gov.gr», για κάθε φυσικό πρόσωπο, ενήλικο ή ανήλικο δια των γονέων/κηδεμόνων/επιτρόπων του, που αιτείται την καταχώριση της κατάστασής του στη θυρίδα της εκπαιδευτικής δομής αποδίδει έναν λεκτικό χαρακτηρισμό που αντιστοιχεί στις ακόλουθες καταστάσεις:


(α) μη επιτρεπτή παρουσία
(β) επιτρεπτή παρουσία
(γ) άγνωστη κατάσταση – απαιτείται περαιτέρω έλεγχος


Οι 3 σημάνσεις που πρέπει να ξέρετε

Οι ανωτέρω καταστάσεις αποτυπώνονται με κατάλληλα λεκτικά, ήτοι τη λέξη «ΚΟΚΚΙΝΟ» για την κατάσταση της μη επιτρεπτής παρουσίας, τη λέξη «ΠΡΑΣΙΝΟ» για την κατάσταση της επιτρεπτής παρουσίας και τη λέξη «ΑΓΝΩΣΤΟ» για την άγνωστη κατάσταση όπου απαιτείται περαιτέρω έλεγχος (όπως, παραδείγματος χάριν, σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει (εγκύρως) υποβληθεί δήλωση μέσω της πλατφόρμας «edupass.gov.gr» ή έχει εμφιλοχωρήσει κάποιο σφάλμα στη σχετική διαδικασία).

Share:

Πλατφόρμα edupass

Η λειτουργία του «edupass.gov.gr» επεκτείνεται στις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. 

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: 

(α) οι μαθητές/τριες, 

(β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), 

(γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.

Share:

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών

O 3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση,

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων "κλειστών" προϊόντων.

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου