1ο Συνέδριο για την Κλιματική Κρίση του ΕΚΠΑ & 5ο Επιστημονικό Forum για τη Μείωση της Διακινδύνευσης από Καταστροφές (HDRRF) "Η Συμβολή των Θεσμικών Φορέων της Χώρας στη Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων" |
|
Ανακοινώσεις - Ενημέρωση
1ο Συνέδριο για την Κλιματική Κρίση του ΕΚΠΑ & 5ο Επιστημονικό Forum για τη Μείωση της Διακινδύνευσης από Καταστροφές (HDRRF) "Η Συμβολή των Θεσμικών Φορέων της Χώρας στη Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων" |
|
Η Διεύθυνση του Χανίων, ο σύλλογος διδασκόντων και ιδιαίτερα οι γυμναστές του σχολείου μας, ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για την αγορά αθλητικού υλικού, απαραίτητου για την καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Πρόσκληση για συμμετοχή στο πρώτο μαζικό, ανοικτό, διαδικτυακό μάθημα (ΜΟΟC) του ΕΟΥ eTwinning με θέμα: «eTwinning & Eργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων»
Ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning σας καλεί να συμμετέχετε στο πρώτο μαζικό, ανοικτό διαδικτυακό μάθημα (MOOC) που προσφέρεται μέσω της πλατφόρμας http://mooc.etwinning.gr/ με θέμα: «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων».
Στόχος του μαθήματος είναι να αναδειχθούν εναλλακτικοί τρόποι αξιοποίησης των δικτύων, των δράσεων και του εκπαιδευτικού υλικού που παρέχει η πλατφόρμα eTwinning κατά την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και να παρουσιαστούν τα βήματα που ακολουθούνται από τους εκπαιδευτικούς για τη μετατροπή δραστηριοτήτων που εμπεριέχονται στα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ψηφιακού αποθετηρίου του ΙΕΠ «Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21+», καθώς και των Βιβλιοθηκών Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ΙΕΠ σε δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν συνεργατικά με τη χρήση των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων από ομάδες μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών δύο ή περισσότερων σχολικών μονάδων στο πλαίσιο υλοποίησης ενός eTwinning έργου.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας που εργάζονται σε δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των τύπων.
Για τη συμμετοχή στο MOOC δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στη δράση eTwinning. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν:
Το πρόγραμμα διαρκεί 4 εβδομάδες. Ο εκτιμώμενος χρόνος που απαιτείται για το πρόγραμμα είναι περίπου 5 ώρες την εβδομάδα (έως 20 ώρες συνολικά). Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα παρακολουθήσουν τις εξής διδακτικές ενότητες:
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος και την αξιολόγησή του μέσω ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου, οι συμμετέχοντες θα λάβουν τη βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.
Σημαντικές ημερομηνίες
14 Μαρτίου 2022 : Έναρξη εγγραφών στο μάθημα (οι εγγραφές θα παραμείνουν ανοιχτές έως 3 Απριλίου)
28 Μαρτίου 2022: Έναρξη μαθήματος
3 Μαΐου 2022: Λήξη μαθήματος
10 Μαΐου 2022: Έκδοση πιστοποιητικών επιτυχούς παρακολούθησης
Εγγραφείτε και εσείς στο μάθημα για να αξιοποιήσετε νέες, καινοτόμες δυνατότητες και να διευρύνετε τον τρόπο προσέγγισης της διαδικασίας μάθησης! Για να εγγραφείτε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
https://www.etwinning.gr/actions/skillslabs/1112-c-etwinning-etwinning-e
Με εκτίμηση,
Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning
Στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας αφιερώνει η Google το σημερινό της doodle
Στο animation, μπορούμε να δούμε μια μητέρα που εργάζεται από το σπίτι, μια αγρότισσα, μια σχεδιάστρια μόδας αλλά ακόμη και μια γυναίκα μηχανικό αυτοκινήτων.
Δείτε το Google Doodle για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας:
Πρόκειται για ένα slideshow το οποίο μας μεταφέρει στην καθημερινότητα των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
“I want all women to be able to truly choose the lives they want to live… and receive all the respect they deserve.”—@thokamaer, 🎨 artist of today’s #IWD #GoogleDoodle
— Google Doodles (@GoogleDoodles) March 8, 2022
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (International Women’s Day) αποτελεί ημέρα μνήμης των αγώνων των γυναικών, οι οποίες με το θάρρος και την αποφασιστικότητά τους έγραψαν ιστορία. Κάθε χρόνο γιορτάζεται στις 8 Μαρτίου.
Στην ουσία, πρωτογιορτάστηκε στις 28 Φεβρουαρίου 1909 στην Νέα Υόρκη, ως Εθνική Ημέρα της Γυναίκας, με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ, κατόπιν εισήγησης της Τερέζα Μαλκίελ, σε ανάμνηση μιας μεγάλης διαδήλωσης έγινε στις 8 Μαρτίου 1857 από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Η γυναίκα έτσι κι αλλιώς είναι ένας μύθος από μόνη της, ένας μύθος που έχει γεννήσει κι άλλους μύθους, και πραγματικότητες.
ΕΊΝΑΙ μια κοινοποίηση (ανάρτηση) που πραγματικά αξίζει, 🙏… (‘Γιατί έχω καλή μνήμη και δεν θυμάμαι κανένα εκπαιδευτικό σύστημα να μου μίλησε για αυτές τις γυναίκες.’)
« #Είναι η μέρα της γυναίκας σήμερα, λέει το ημερολόγιο,
κι η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι ποτέ να συμπάθησα αυτή την ημέρα.
Δεν θυμάμαι να έχω βγει ποτέ.
Είναι η μέρα της γυναίκας σήμερα και τα ταβερνάκια, τα bar και τα strip shows έχουν βαφτίσει την ημέρα “ladies night”.
Γιατί, πώς αλλιώς θα εκφραστεί η «ανεξάρτητη» καταπιεσμένη, βασανισμένη, κερατωμένη, απογοητευμένη γυναίκα, παρά βλέποντας σφιχτά σώματα και μπόλικο αλκοόλ, για να δηλώσει με περίσσια χαρά πως «δεν δίνει λογαριασμό
σε κανέναν».
Γιατί, πώς αλλιώς θα τιμηθεί η μνήμη των εργατριών στην Νέα Υόρκη…
Γιατί. πώς αλλιώς θα μάθουμε για το 1.000.000 θηλυκών βρεφών που θανατώνονται μετά την γέννησή τους, επειδή γεννήθηκαν με «λάθος» φύλο.
Γιατί, πώς αλλιώς μπορεί να τιμήσουμε την ημέρα!
Παράξενη μέρα, κι εγώ τη σκέφτομαι σήμερα, που βλέπω τις κόρες μου να μεγαλώνουν και σκέφτομαι ότι είναι τυχερές.
Μια άλλη γυναίκα αυτές τις μέρες σε κάποιο νοσοκομείο, βραβεύτηκε για το θάρρος της να αντιμετωπίζει τον καρκίνο παράλληλα με το 16χρονο παιδί της
και είχε τη δύναμη να χαμογελάσει και να πει «είμαστε ακόμα όρθιοι, έτσι δεν είναι;».
Μια ακόμα γυναίκα ακρωτηριάστηκε για να ακολουθήσει την «παράδοση» της φυλής της, όπως η μάνα της, η αδερφή της και η κόρη της, σε λίγα χρόνια.
Μια διαφορετική γυναίκα σήμερα, είναι εκεί έξω και πουλάει το σώμα της για να ζήσει εκείνη και το όποιο φορτίο της χάρισε η ζωή της.
Στα δεκάδες εκατοντάδες λουλούδια που θα δοθούν σήμερα, κάπου στην Κολομβία κοριτσάκια μαζεύουν, καθαρίζουν και φροντίζουν να φτάσουν αυτά τα λουλούδια στα χέρια μας…
Κι εμείς; Εμείς τι μάθαμε για τη γυναίκα;
Και τι θα μάθουμε στα παιδιά μας για τη γυναίκα;
Γιατί έχω καλή μνήμη και δεν θυμάμαι κανένα εκπαιδευτικό σύστημα να μου μίλησε για αυτές τις γυναίκες.
Ναι, είμαστε παράξενα πλάσματα. Σκληρά κι ανθεκτικά και τόσο μοναδικά, που λίγοι μπορούν να μας καταλάβουν!
Είμαστε εκείνες που ξέρουμε να μακιγιάρουμε μοναδικά τους φόβους μας, να κλειδαμπαρώνουμε τις σκέψεις μας και να χαμογελάμε.
Είμαστε και εκείνες που μπορούμε να διαθέσουμε το σώμα μας ακόμα και με ευκολία και να μη διαθέσουμε την ψυχή μας ούτε για μια στιγμή. Εκείνες, που η προτεραιότητά μας ξεκινά με τη σκέψη μας σε «εκείνον τον άλλο» -και εδώ βάλε ό,τι θες.
Τελικά, ίσως δεν είναι οι κόρες μου που θα πρέπει να τους μιλήσω μεγαλώνοντας για το τι είναι η γυναίκα. Θα το ανακαλύψουν μονες τους μετά τα πρώτα στραπάτσα!
Ίσως είναι ο γιος μου, που θα πρέπει να μάθει τι είναι αυτό το άγνωστο, μαγικό και απρόσιτο πλάσμα που λέγεται γυναίκα.
Είναι εκείνος που θα πρέπει να μάθει να εκτιμά, να σέβεται, να προσέχει και να δίνει απλόχερα την αγάπη του, τη συγγνώμη του, την αγκαλιά του.
Που θα πρέπει να μάθει πως όσο πιο «ανεξάρτητη» είναι μια γυναίκα, τόσο πιο προστατευτικά θα πρέπει να την αγκαλιάζει! Που θα πρέπει να μάθει πως στην πραγματικότητα δεν θα έχει ποτέ απόλυτη γνώση του τι είναι γυναίκα…
Κι όταν δεν καταλαβαίνει, θα πρέπει να αρκείται σ’ ένα «εκείνη ξέρει καλύτερα»…κι αυτό είναι αλήθεια!
Εκείνη ξέρει καλύτερα, γιατί εκείνη ακόμα και στα λάθη της και στα εγκλήματά της, για κάποιον άλλο τα κάνει.
Στις άπειρες σημειώσεις τού τι να θυμηθώ να μην ξεχάσω, μπαίνει το βιβλίο και η ταινία “Το Λουλούδι της Ερήμου”.
Στη σωστή ηλικία, πρέπει να το βιώσω μαζί με τα παιδιά μου.
Γιατί η σημερινή μέρα, δεν είναι μια «γιορτή», είναι μια υπενθύμιση για εκείνες τις άλλες γυναίκες.
Και μια διευκρίνηση…άλλο γυναίκα, άλλο θηλυκό γένος. Μην τα μπερδεύουμε.
Υπάρχουν άπειρα πλάσματα θηλυκού γένους που ουδεμία σχέση έχουν με την ουσία της γυναίκας.
Την ουσία της γυναίκας δεν την συνάντησαν ποτέ στον πλασματικά και πλαστικά, φτιαγμένο κόσμο τους.
Στη μοναδικότητα, την ομορφιά και τη μαγεία της γυναίκας λοιπόν, της κάθε γυναίκας με τους χίλιους ρόλους, που τους ερμνηνεύει όλους οσκαρικά, της γυναίκας που είναι κοκέτα, επαγγελματίας, μάνα, αδερφή, σύζυγος, ερωμένη, φίλη, κόρη, πιστή, άπιστη, της κάθε μιας που αντέχει, αλλά δεν ξεχνά το πιο σημαντικό, να αγαπάει και να σέβεται τον εαυτό της και να κάνει τον κόσμο της ομορφότερο! »
Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ γυναικών». «Τώρα που έκανες παιδί πάει η καριέρα σου». «Οι γυναίκες δεν έχουν χιούμορ». «Τι την θες την καριέρα; Κοίτα να βρεις ένα καλό παιδί να παντρευτείς».
Αυτές είναι εκφράσεις που αν όχι όλες, οι περισσότερες γυναίκες έχουν ακούσει έστω και μια φορά στην ζωή τους. Είναι τόσο βαθιά ριζωμένες στην κοινωνία και τον καθημερινό λόγο, που χρειάζεται ενεργή, συνειδητή προσπάθεια για να εξαλειφθούν σε κάθε τους έκφανση. Η έμφυλη προκατάληψη είναι παρούσα σε κάθε πτυχή της ζωής μιας γυναίκας. Είναι κάθε «bias» που θα αντιμετωπίσει από το σπίτι της, μέχρι την εργασία, ακόμα και περπατώντας στον δρόμο. Κι αυτό το bias χρειάζεται να σπάσει.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ_ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ
Τα νέα μας
*Άρθρα για την εφηβεία
Ένα νέο εγχείρημα υλοποιείται για πρώτη φορά μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας. Στον χώρο που μας παραχωρείται θα μπορούμε πλέον να μοιραζόμαστε και να επικοινωνούμε άρθρα ειδικών που αφορούν την ψυχική και συναισθηματική υγεία των παιδιών μας, στόχος των οποίων θα είναι να προταθούν και να ανευρεθούν τρόποι προσέγγισης και αντιμετώπισης ζητημάτων που ανακύπτουν σε σχέση με την περίοδο της εφηβείας.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ
Στον απόηχο του "Μήνα Εφηβείας" και σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Πατάκη, οι μαθητές της Β΄ Τάξης (Β1, Β2 και Β3 αρχικά) είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν βιβλία εφηβικής λογοτεχνίας και να συνομιλήσουν με τους συγγραφείς τους σε τρεις διαδικτυακές συναντήσεις (21, 22 και 24/3), κατά τη διάρκεια των οποίων η αγάπη για τη λογοτεχνία και το ζωηρό ενδιαφέρον για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων γεφύρωσε τις αποστάσεις ανάμεσα στα Χανιά και σε Αυστραλία, Αθήνα, Λέσβο και Λήμνο, όπου βρίσκονταν οι λογοτέχνες μας. Τους ευχαριστούμε!
3-03-22 Η Ζ. Μακρή με τη Γ. Αγγελοπούλου στην παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;»
Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε τη χαρά να παραστεί και να χαιρετίσει την παρουσίαση του εξαιρετικού έργου «Πού πας, καραβάκι, με τέτοιον καιρό; - Η Ναυτική παράδοση της Ελλάδος», που τελεί υπό την Αιγίδα της Επιτροπής «ΕΛΛΑΔΑ 2021» και έχει εγκριθεί, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως εκπαιδευτικό υλικό στις καινοτόμες θεματικές των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων».
Το ομώνυμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με τον φορέα πολιτισμού της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος & Αλμυρού «Μαγνήτων Κιβωτός - Ακαδημία Λαϊκού Πολιτισμού & Τοπικής Ιστορίας για τη διάσωση του πολιτιστικού αποθέματος».
Η κ. Μακρή ευχαρίστησε για τον εκπαιδευτικό αυτό θησαυρό τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιο, την Πρόεδρο της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», κ. Αγγελοπούλου, την Πρύτανι του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγήτρια κ. Βιτσιλάκη καθώς και τους 80 εκπαιδευτικούς διάφορων ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και φορείς της Εκπαίδευσης, που εργάστηκαν για τρία χρόνια πάνω στην εκπόνηση του εκπαιδευτικού πακέτου.
Στον χαιρετισμό της, η Υφυπουργός Παιδείας είπε, μεταξύ άλλων «Με το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;» θα ταξιδέψουμε, σήμερα, στην σπουδαία ναυτική παράδοση του τόπου μας.
Αυτός ο πλούτος αξίζει και πρέπει να διαφυλαχθεί, οι ναυτικοί αγώνες πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο έρευνας και μελέτης, η ναυτική μας ιστορία πρέπει να διασωθεί και η ναυτική μας κληρονομιά να προβληθεί εντός και εκτός συνόρων.
Μια χώρα, με ναυτική παράδοση, με αγάπη για τη θάλασσα και το ναυτικό πνεύμα, φέρνει τα παιδιά της σε επαφή με τις ναυτικές δραστηριότητες από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας.
Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στην ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον» με υποθεματικές που αφορούν στην Οικολογία και την Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά αλλά και στην Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά υπάρχει, ήδη, διαθέσιμο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό;»
Η ιστορία της ναυτικής μας παράδοσης εξελίσσεται και μας διδάσκει την αξία και την προσφορά της.
Σε αυτήν την κατεύθυνση κινείται και η σημερινή παρουσίαση με το ακαδημαϊκό και επιστημονικό κύρος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αρτιότητα των δασκάλων και των καθηγητών μας, το πάθος τους για τη μετάδοση της γνώσης και την αγάπη προς τους μαθητές τους αλλά και την σημαντική συμβολή και ευαισθητοποίηση του φορέα πολιτισμού της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος & Αλμυρού «Μαγνήτων Κιβωτός - Ακαδημία Λαϊκού Πολιτισμού & Τοπικής Ιστορίας για τη διάσωση του πολιτιστικού αποθέματος».
Σας ευχαριστώ θερμά γιατί εμπλουτίζετε την εκπαιδευτική φαρέτρα με πολύτιμα παιδαγωγικά προγράμματα και ενισχύετε το έργο και την ουσία της εκπαίδευσης με αγάπη για τον τόπο, με ελπίδα για το ναυτικό μας μέλλον, με οδηγό την ναυτική μας παράδοση και κληρονομιά».
Κλείνοντας, η κ. Μακρή εξέφρασε θερμές ευχαριστίες σε όλα τα Μουσεία και τους φορείς Ναυτικής παράδοσης, που μέσα από τη λειτουργία τους και τις διαρκείς – κοινές ή ανεξάρτητες- δράσεις τους, έχουν ενσωματώσει πολλά και ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά προγράμματα, στηρίζουν την ναυτική παράδοση και δίνουν στα παιδιά τη δυνατότητα να ακολουθήσουν τους υδάτινους δρόμους του παρελθόντος και του παρόντος με την πυξίδα στραμμένη στο μέλλον της ναυτικής ζωής του τόπου.
Για εκπαιδευτικούς Δημοτικού και Γυμνασίου:
O κύκλος μαθημάτων Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου, είναι ένα πολύπλευρο πρόγραμμα υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
που παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις γνώσεις που
χρειάζονται για να διδάξουν τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας και
ψηφιακής ιθαγένειας στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Θα δοθούν
βεβαιώσεις συμμετοχής στους εκπαιδευτικούς. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.
Δήλωση συμμετοχής για Εκπαιδευτικούς
Tο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ σε συνεργασία με την Google Hellas συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την προσφορά μιας σειράς διαδικτυακών μαθημάτων για τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού αλλά και του Γυμνασίου (κάθε ειδικότητας) προκειμένου να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους σε καίρια θέματα ασφαλούς πλοήγησης για τα παιδιά. O κύκλος μαθημάτων Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου, είναι ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που χρειάζονται για να διδάξουν τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας και ψηφιακής ιθαγένειας στο περιβάλλον της σχολικής τάξης. Τα μαθήματα συνεπικουρούνται από τεχνικές «παιχνιδοποίησης» (gamification) με τη χρήση του Ίντερλαντ (Interland), ενός διαδικτυακού παιχνιδιού δράσης και περιπέτειας που κάνει την εκμάθηση της ψηφιακής ασφάλειας και ιθαγένειας διαδραστική και διασκεδαστική – όπως ακριβώς είναι και το ίδιο το διαδίκτυο.
To υλικό του προγράμματος μπορείτε να το βρείτε εδώ:
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ
Από σήμερα Τρίτη 1 Μαρτίου 2022 έως και την Τρίτη 8 Μαρτίου 2022, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, τα οποία υλοποιήθηκαν από τον Μάιο 2017 έως τον Ιούλιο 2019 και οι οποίοι δεν έχουν ήδη πιστοποιηθεί για τις αντίστοιχες γνώσεις και ικανότητες,
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα πιστοποίησης που θα διεξαχθούν στο προσεχές χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα, από 14 Μαρτίου έως 17 Απριλίου 2022.
Επιπρόσθετα, αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν και οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. (από το 2008 έως το 2015) και οι οποίοι δεν έχουν ήδη πιστοποιηθεί για τις αντίστοιχες γνώσεις και ικανότητες, καθώς και όσοι από τους παραπάνω εκπαιδευτικούς δεν διεξήλθαν επιτυχώς προηγούμενες εξετάσεις πιστοποίησης Β1 ή Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης (https://e-pimorfosi.cti.gr/mis, επιλογή «Αίτηση Πιστοποίησης») με χρήση των κωδικών πρόσβασης που ήδη διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί, από την προηγούμενη συμμετοχή τους στα προγράμματα επιμόρφωσης.
Οι εξετάσεις υλοποιούνται σε Κέντρα Πιστοποίησης που είναι εργαστήρια ΑΕΙ, σε Πανελλαδικό επίπεδο, σε όλες τις γεωγραφικές - διοικητικές περιφέρειες της χώρας.
Μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS), κάθε ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τους συγκεκριμένους γεωγραφικούς τόπους (Νομούς, Πόλεις) όπου πρόκειται να διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης, καθώς και για τις διαθέσιμες θέσεις σε καθένα από αυτούς. Στη συνέχεια, μπορεί να υποβάλει την αίτησή του, επιλέγοντας τον τόπο (Νομό και Πόλη), καθώς και την ημέρα της εβδομάδας που ο ίδιος επιθυμεί να εξεταστεί (π.χ. Τρίτη, Κυριακή) από τις διαθέσιμες στον τόπο που επέλεξε. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή του, ο αιτών έχει επίσης τη δυνατότητα να εξαιρέσει κάποιες ημερομηνίες στο διάστημα της περιόδου πιστοποίησης, οι οποίες δεν τον εξυπηρετούν για την προσέλευσή του στις εξετάσεις.
Η κατανομή των υποψηφίων στα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία. Με την ολοκλήρωση της περιόδου υποβολής αιτήσεων, θα ανακοινωθεί για κάθε υποψήφιο η συγκεκριμένη ημερομηνία, η ώρα και το Κέντρο Πιστοποίησης που θα πρέπει να προσέλθει για τις εξετάσεις.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να φροντίσουν έγκαιρα για την υποβολή της αίτησής τους, προκειμένου να μπορέσουν να προσέλθουν στις εξετάσεις κατά την παρούσα περίοδο πιστοποίησης.
Οδηγίες σχετικά με την υποβολή αίτησης συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης διατίθενται ΕΔΩ.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, καθώς και δείγματα ερωτημάτων πιστοποίησης (θέματα αυτόματης διόρθωσης) διατίθενται ΕΔΩ.
Τυχόν ερωτήματα σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης και την επικείμενη περίοδο πιστοποίησης Β1 επιπέδου ΤΠΕ, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να απευθύνουν ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020,, μέσω της Πύλης ενημέρωσης της Πράξης (https://e-pimorfosi.cti.gr) και συγκεκριμένα ΕΔΩ.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
Παρακαλούμε διαβάστε το παρακάτω έγγραφο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων εδώ.