7

ο

Γ

.

Χ

.

.

.

Ανακοινώσεις - Ενημέρωση

Σελίδες

ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΛΑΣΣΑΡΝΑ-7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ - ΕΦΟΡΕΊΑΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ - ΕΚΦΕ ΧΑΝΙΩΝ : "ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΛΑΣΣΑΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ""

 ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΛΑΣΣΑΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ 

Για τους μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 7ου Γυμνασίου Χανίων που ήταν η “ψυχή” των δράσεων στα “Χ.ν.” μίλησαν ο Βασίλης Κάβαλος και η Ζωή Καζάκου μαθητές της Γ΄Γυμνασίου. «Εργάστηκα στο εργαστήρι που δημιουργήσαμε τη μακέτα για τα Φαλάσαρνα και παράλληλα φτιάξαμε και ένα ψηφιακό παιγνίδι για την αρχαία πόλη. Ξεκινήσαμε δουλεύοντας ως ένα project της καθηγήτριας μας κ. Λυκοτραφίτη πάνω στους 3D εκτυπωτές και στη τρισδιάστατη εκτύπωση και εμπνευστήκαμε ένα παιγνίδι. Μαζί με το συμμαθητή μου Σπύρο Καραμπάση ξεκινήσαμε να δουλεύουμε και φτιάξαμε τα αρχαία Φαλάσαρνα στην πλατφόρμα του Roadblocks “κτίζοντας” ουσιαστικά ξανά την πόλη, φτιάχνοντας ερωτήσεις για τους άλλες μαθητές έτσι ώστε να τους κινήσουμε το ενδιαφέρον και παίζοντας το παιγνίδι να μάθουν πως ήταν η ζωή και η καθημερινότητα στην αρχαία πόλη. Τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν πάρα πολύ για το παιγνίδι, απαντούσαν στις ερωτήσεις, χρησιμοποίησαν τα tablet που τους δώσαμε ενώ ενθουσιάστηκαν και με τη μακέτα» εξήγησε ο Βασίλης.
Η Ζωή εργάστηκε πάνω στη μακέτα και στη συλλογή πληροφοριών για τα Φαλάσαρνα. «Στην παρουσίαση ήμουν στον πάγκο της Φυσική με τον κ. Αναστασάκη του ΕΚΦΕ, όπου κάναμε τα πειράματα για τα σεισμικά κύματα εξηγώντας πως καταστράφηκε η περιοχή των Φαλασάρνων από τους σεισμούς. Θεωρώ πως ήταν πολύ σημαντικό που πήρα μέρος σε αυτήν την εκδήλωση, ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους μας. Είναι επίσης σπουδαίο ότι ήλθαν 15 σχολεία από τα Χανιά, το Ηράκλειο, την Κίσσαμο και πήραν πράγματα, θεωρώ πως όταν βγαίνεις από τη ρουτίνα ότι κάνεις είναι καλύτερο» επισήμανε χαρακτηριστικά.
Η όλη δράση του 7ου Γυμνασίου πραγματοποιήθηκε χάρις στις προσπάθειες των εκπαιδευτικών Νάγιας Πιέρου, Λιάνας Λυκοτραφίτη και Ντέπυς Σκάρπα. Την εκδήλωση χαιρέτισαν οι κ. Ε. Παπαδοπούλου από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων, ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μ. Τζανάκης, η περιφερειακή σύμβουλος Σ. Μαλανδράκη-Κρασουδάκη, ο αντιδήμαρχος Χανίων Γ. Γιαννακάκης, για την Ένωση Γονέων Χανίων ο κ. Γρ. Γκουλούσης.

Έγραψαν για την δράση : 

Χανιώτικα νέαhttps://www.haniotika-nea.gr/gia-ekatontades-mathites-sta-chania-entyposiaki-empeiria-stin-archaia-falasarna/

Flash news https://flashnews.gr/post/490721/arxaia-falasarna-18-sxoleia-symmeteixan-sthn-dihmerh-ekpaideytikh-drash-fwto-ndash-binteo

Share:

Υλοποίηση Επιμορφωτικού Εργαστηρίου

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

δεδομένου ότι η ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης και η δημιουργικότητα αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για εποικοδομητική αξιοποίηση του διαδικτύου από εκπαιδευτικούς και μαθητές/ τριες, το Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» (https://isecurenet.sch.gr/portal/) υλοποιεί επιμορφωτικό εργαστήριο (Webinar) με τίτλο: «Σκεψεδάκια»: Δημιουργική σκέψη στην Πράξη και στην τάξη», με εισηγητή τον κ. Δημήτρη Γραμμένο

(https://www.ics.forth.gr/person/Grammenos/Dimitrios), ερευνητή του Ινστιτούτου Πληροφορικής, ΙΤΕ.

Το εργαστήριο θα υλοποιηθεί διαδικτυακά, την Πέμπτη 14 Απριλίου (17.30 – 20.00) και απευθύνεται κατά προτεραιότητα, στις/στους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετέχουν στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο κατά το σχολικό έτος 2021-2022, αλλά είναι ανοιχτό και σε όσους και όσες ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.

Για τη συμμετοχή στο εργαστήριο απαιτείται συμπλήρωση φόρμας συμμετοχής,

διαθέσιμης στη διεύθυνση: https://bit.ly/3uj4mrC

Για την είσοδο στην εικονική αίθουσα όπου θα πραγματοποιηθεί το εργαστήριο, ο σύνδεσμος είναι:

https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis

 

Σύντομη περιγραφή εργαστηρίου

Πρόκειται για ένα ταχύρρυθμο διαδικτυακό εργαστήριο που προσφέρει μια βιωματική και παιγνιώδη εισαγωγή στη Δημιουργική Σκέψη και τη Δημιουργικότητα και προτείνει τρόπους αξιοποίησης στην πράξη και στην τάξη. Το εργαστήριο έχει ως βασικό στόχο την έμπνευση μέσα από τη διασκέδαση, καθώς και να ανοίξει την όρεξη των συμμετεχόντων για δημιουργική σκέψη και ένταξή της στην εκπαιδευτική τους πρακτική.

Το εργαστήριο βασίζεται και ταυτόχρονα εισάγει τη φιλοσοφία και τη μεθοδολογική

προσέγγιση με το όνομα «Σκεψεδάκια», η οποία έχει δημιουργηθεί από τον εισηγητή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη χαρακτήρα.

Τα «Σκεψεδάκια» συνδυάζουν τη Δημιουργικότητα με τη Διασκέδαση και εξασκούν ποικίλες πτυχές της Δημιουργικής Σκέψης (φαντασία, ανοιχτότητα, εφευρετικότητα,

αντισυμβατικότητα, κ.ά.). Ένα «Σκεψεδάκι» συνήθως είναι σύντομο, έτσι ώστε να μπορεί εύκολα να ενταχθεί στο πλαίσιο οποιασδήποτε εκπαιδευτικής δραστηριότητάς ακόμα και στο διάλειμμα.

Πολλά «Σκεψεδάκια» μαζί μπορούν να συνδυαστούν για τη δημιουργία πολύωρων

εργαστηρίων και εκπαιδευτικών δράσεων. Στο πλαίσιο του εργαστηρίου παρουσιάζεται η βασική «συνταγή» για τη δημιουργία επιτυχημένων «Σκεψεδακίων», πολλά σχετικά παραδείγματα, αλλά και ο ρόλος και η αξία των «Ασχέτων», καθώς και πώς όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως δομικά στοιχεία για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με παιγνιώδη χαρακτήρα.

Share:

Αντιπολεμική Σύναξη των Ποιητών

Θέμα: Ενημερωτικά για την εκδήλωση της Δευτέρας 11/4 στον πολυχώρο Ραδάμανθυς 
ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022, 7.30 μ.μ. 

ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ (ΞΕΠΑΠΑ 7, ΧΑΝΙΑ) 

Με τους στίχους μας για την Ειρήνη 


«Γνωστό και κλασσικό είναι το γνωμικό των αρχαίων Ρωμαίων: «Εάν θέλεις ειρήνη, ετοιμάσου για πόλεμο». Που σημαίνει να εξοπλίζεσαι αδιάκοπα και να στέκεις αρματωμένος απέναντι στον άλλο που είναι κι αυτός αρματωμένος, για να σε φοβάται. Πάνω στη βάση αυτή, που σήμερα, στην εποχή των πυρηνικών κεφαλών την ονομάζουμε: ισορροπία του τρόμου, στηρίχθηκε κάπου-κάπου μια προσωρινή ανακωχή επιθέσεων και πολέμων. Αργά ή γρήγορα όμως οι εξοπλισμοί οδήγησαν και οδηγούν πάντοτε στη σύγκρουση. Γιατί σίγουρα εκείνος που ετοιμάζεται για πόλεμο, θα φτάσει και στον πόλεμο, κι αυτό δείχνει όλη η ανθρώπινη ιστορία και η πρόσφατη ακόμη των δύο μέχρι σήμερα παγκοσμίων πολέμων του αιώνα μας», έγραφε ο Ειρηναίος Γαλανάκης στην «Επανάσταση των Συνειδήσεων».


Στις 11 του Απρίλη, στον πολυχώρο των Εκδόσεων Ραδάμανθυς, οι δημιουργοί, φίλοι και συνεργάτες των Εκδόσεών μας, θα διαβάσουν έργα τους ή αντιπολεμικά έργα ποιητών που αγαπούν, στέλνοντας έτσι το δικό τους μήνυμα Ειρήνης.


Καλό είναι να φέρουμε μαζί μας, εκτός από το ποίημα που θα διαβάσουμε, ένα κλαδάκι ελιάς ή κάποιο αντικείμενο συναισθηματικής αξίας (θα χρειαστούν για τα δρώμενα που σχεδιάζουμε).
Η εκδήλωση περιλαμβάνει προβολή βίντεο, ορισμένα δρώμενα-έκπληξη και την ανάγνωση των ποιημάτων. 
Οι ποιητές θα διαβάσουν με αλφαβητικά σειρά.
Θα δώσουμε το λόγο και στο κοινό, αν κάποιος θέλει να διαβάσει ένα αντιπολεμικό ποίημα.
Για την οικονομία της εκδήλωσης δεν θα γίνουν ομιλίες.
Η ροή των ποιημάτων θα διακοπεί μόνο για τα δρώμενα που θα λάβουν χώρα σε συγκεκριμένα σημεία. 
Ενημερώστε τους φίλους που θέλουν να παρακολουθήσουν, να είναι στην ώρα τους και να βάλουν στο αθόρυβο τα κινητά τους την ώρα της εκδήλωσης..
Αν θέλετε, μπορείτε να προωθήσετε και εσείς την ανακοίνωση της εκδήλωσης.
Για όποιο ζήτημα χρειαστεί, επικοινωνούμε και τηλεφωνικά 

Share:

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

ΘΕΜΑ: Γνωστοποίηση Δημοσίευσης Νόμου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης 

Σχετ.: Η υπό στοιχεία 1614/Υ1/08-01-2020 Απόφαση της Υπουργού και των Υφυπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β ́ 8) 

Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Α ́ 136/03-08-2021 δημοσιεύτηκε ο νόμος υπ’ αριθμ. 4823/2021 με θέμα: «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» και σας ενημερώνουμε, συνοπτικά, για το περιεχόμενο των παρακάτω άρθρων, τα οποία τίθενται σε άμεση εφαρμογή:  Μάθετε περισσότερα... εδώ. 

Share:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης: «Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Εκκλησίας – Ανάπτυξη Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων» (MIS 5073422), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Το Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Ι.Π.Ε.) σε συνεργασία με την Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ), στο πλαίσιο της ανωτέρω πράξης πρόκειται να υλοποιήσει εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία απευθύνονται σε εθελοντές, στελέχη και συνεργάτες, κληρικούς και λαϊκούς της Ιεράς Μητροπόλεως, αλλά και άλλων φορέων που παρέχουν ανάλογες υπηρεσίες, με στόχο την ενίσχυση των επαγγελματικών του δεξιοτήτων για την υποστήριξη του έργου που προσφέρεται στις κοινωνικοπρονοιακές και λοιπές εκκλησιαστικές δομές.

 "Τα εκπαιδευτικά προγράμματα :" Μάθετε περισσότερα... εδώ. 

Share:

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ 2021-2022

Το 7ο Γυμνάσιο Χανίων συμμετείχε στην Α΄ φάση σχολικών αγώνων Στίβου Γυμνασίων στο Ε.Α.Κ. Χανίων την Παρασκευή 1 Απριλίου 2022. Το σχολείο μας συμμετείχε με μία ομάδα μαθητών-μαθητριών, οι οποίοι είχαν αξιόλογη συμμετοχή και πολύ καλές επιδόσεις.

Τα αποτελέσματα των αγώνων στίβου του 7ου Γυμνασίου σε αγωνίσματα Δρόμων-Αλμάτων και Ρίψεων είναι τα παρακάτω :

Ανδρεαδάκης Ευστράτιος (Γ΄τάξη) 1ος στη Σφαίρα αγοριών Γυμνασίων με επίδοση 15.10μ.

Τσιλιμιγκάκη Μαρκέλλα (Γ΄τάξη) 1η στη Σφύρα κοριτσιών Γυμνασίων με επίδοση 49.50μ.

Τζολάκης Ιωάννης (Γ΄τάξη) 1ος στο Άλμα επί κοντώ αγοριών με επίδοση 3.10μ

Μαλεκάκη Ερασμία (Α΄τάξη) 1η στο Δρόμο 1000 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 3΄:41΄΄:1

Καλαϊτζάκης Ερμής (Γ΄τάξη) 2ος στο Άλμα εις μήκος αγοριών με επίδοση 4.30μ.

Μποτωνάκης Δημήτριος (Β΄τάξη) 2ος στο Δρόμο 1000 μέτρων αγοριών με επίδοση 3΄:18΄΄:7

Κοκκινάκης Δημήτριος (Γ΄τάξη) 2ος στο Δρόμο 150 μέτρων αγοριών με επίδοση 21΄΄:3

Τάσι Όργκιτ (Β΄τάξη) 3ος στο Δρόμο 150 μέτρων αγοριών με επίδοση 23΄΄:3

Γιλβάση Δανάη (Β΄τάξη) 6η στο Δρόμο 150 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 25΄΄:8

Γεωργανάς Ανδρέας (Γ΄τάξη) 4ος στο Δρόμο 80 μέτρων αγοριών με επίδοση 11΄΄:7

Καρτεράκη Παναγιώτα (Β΄τάξη) 6η στο Δρόμο 80 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 12΄΄:00

Μπονάτου Ηλιάννα (Α΄τάξη) 7η στο Δρόμο 80 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 12΄΄:20

Βλαχαντώνη Παναγιώτα (Β΄τάξη)στο Άλμα εις μήκος κοριτσιών με επίδοση 3.70μ.

Δουρουντάκη Γεωργία (Γ΄τάξη) 6η στο Άλμα εις μήκος κοριτσιών με επίδοση 3.39μ.

Σκουτέλη Αντωνία (Β΄τάξη) 5η στο Δρόμο 150 μέτρων με επίδοση 24΄΄:8

Τριανταφυλλάκη Ζαχαρένια (Β΄τάξη) 5η στο Δρόμο 300 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 1΄: 59΄΄:4

Ζουριδάκη Μαρία (Β΄τάξη) στο Δρόμο 300 μέτρων κοριτσιών με επίδοση 2΄:10΄΄:3

Μπονάτου Αντωνία (Α΄τάξη) 10η στη Σφύρα κοριτσιών με επίδοση 21 μ.

Γλυμιδάκης Άγγελος (Α΄τάξη) συμμετοχή στη Σφύρα αγοριών Γυμνασίων.

Μπουρδαντωνάκης Αντώνιος (Α΄τάξη) συμμετοχή στο Δρόμο 80 μέτρων αγοριών Γυμνασίου.

 

 Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους, το «ευ αγωνίζεσθαι» και τις επιδόσεις τους.

                                        Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων 7ου Γυμνασίου

Share:

ΙΧΝΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ "ΙΧΝΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ" ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΛΑΣΑΡΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ¨ΑΡΧΑΙΑ ΦΑΛΑΣΑΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ¨

 

Share:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ


ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

Υπολογίζω το ύψος του σχολείου μου

Στα πλαίσια του μαθήματος των Μαθηματικών της Β’ Γυμνασίου του 7ου Γυμνάσιου Χανίων η Μαθηματικός της Τάξης κα. Μαραβελάκη και η Μαθηματικός ΕΑΕ κα Χατζοπούλου οργάνωσαν και πραγματοποίησαν τη παρακάτω δραστηριότητα με στόχο οι μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα την εφαπτομένη οξείας γωνίας.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα κατασκεύασε ένα γωνιόμετρο. 





Η ίδια διαδικασία επαναλήφθηκε τρεις φορές απο διαφορετικά σημεία.

Έπειτα η κάθε ομάδα υπολόγησε το ύψος του κτιρίου (x+s) για κάθε μέτρηση που είχε κάνει και βρήκε τον μέσο όρο των τριών αποτελεσμάτων για μεγαλύτερη ακρίβεια.


Μέσω της βιωματικής μάθησης  το πρόβλημα μεταφέρθηκε στη πραγματικότητα και οι μαθητές ήρθαν σε άμεση επαφή με το αντικείμενο μάθησης. Ο εναλλακτικός αυτός τρόπος διδασκαλίας δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να δουλέψουν σε ομάδες, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να επικοινωνήσουν.

Share:

100 χρόνια απ' τη Μικρασιατική Καταστροφή

Αγαπητές και Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Στο πλαίσιο του Επιμορφωτικού Προγράμματος ιστορικής μνήμης και εγγραμματισμού του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης «Δράσεις για τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή 1922», σας αποστέλλουμε προτάσεις και εκπαιδευτικό υλικό προς αξιοποίηση στο μάθημα της Ιστορίας και στις σχολικές δράσεις/δραστηριότητες, που ενδεχομένως σχεδιάζονται ή θα σχεδιαστούν κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2021-2022 και 2022-2023, με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από την Μικρασιατική Καταστροφή.

Σκοπός των Δράσεων είναι αφενός, η ενίσχυση της ιστορικής μνήμης και ταυτότητας, αναφορικά με ένα γεγονός που αποτελεί ορόσημο στην πορεία του οικουμενικού Ελληνισμού

και του ελληνικού κράτους στον ιστορικό χώρο και χρόνο και, αφετέρου, η καλλιέργεια του ιστορικού εγγραμματισμού των μαθητών και μαθητριών των σχολείων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκ/σης Κρήτης.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ- ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ για τις σχολικές δράσεις μπορείτε να αντλήσετε από την ιστοσελίδα του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης
στον ακόλουθο ΣΥΝΕΔΕΣΜΟ: https://pekes.pdekritis.gr/ekpaideutikoyliko1922

Share:

Eτικέτα Code Week School

Ποιος ο σκοπός του προγραμματισμού 

 while( ! (succeed = try ())) " Μάθετε περισσότερα... εδώ. 


Η Ετικέτα Code Week School είναι μια ετικέτα αριστείας, που μπορούν να αποκτήσουν σχολικές μονάδες που έχουν λάβει μέρος τα προηγούμενα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (https://codeweek.eu/) με υψηλής ποιότητας δραστηριότητες που ενσωματώνουν την υπολογιστική σκέψη στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών, βοηθούν στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών και στην ευαισθητοποίηση για τη σημασία της κωδικοποίησης και της υπολογιστικής σκέψης . Την τρέχουσα σχολική χρονιά η απόκτηση Ετικέτας Code Week School θα υλοποιηθεί πιλοτικά σε 6 χώρες: Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Ολλανδία, Σλοβενία και Ισπανία.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την αίτηση απόκτησης Ετικέτας Code Week School;

Για να υποβάλει αίτηση ένα σχολείο προκειμένου να του απονεμηθεί η Ετικέτα  Code Week School  πρέπει να:

– Αποδείξει πώς τουλάχιστον το 5% του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου θα συμμετέχει με δραστηριότητες στην Εβδομάδα Προγραμματισμού για τα επόμενα 2 χρόνια.

– Έχει οργανώσει τουλάχιστον 6 υψηλής ποιότητας δραστηριότητες κατά την Εβδομάδα Προγραμματισμού για ένα ή δύο από τα προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη, και συγκεκριμένα το ακαδημαϊκό έτος  2020-2021 ή/ και 2021-2022.

Έχει την επίσημη υποστήριξη του Διευθυντή/- ντριας του σχολείου.

– Συνεχίσει να είναι ενεργό για μια περίοδο δύο ακαδημαϊκών ετών (2022-2023 και 2023-2024) μετά την απονομή της Ετικέτας Code Week School, προτείνοντας ένα διετές σχέδιο που να περιγράφει λεπτομερώς την ενσωμάτωση της κωδικοποίησης και της υπολογιστικής σκέψης στο πρόγραμμα σπουδών του Σχολείου καθώς και τη συμβολή του στην Εβδομάδα Προγραμματισμού.

Πώς κάνει την αίτηση ένα σχολείο για την απόκτηση Ετικέτας Code Week School;

Ένας/μια εκπαιδευτικός του Σχολείου πρέπει να επισκεφτεί τον ακόλουθο σύνδεσμο, επιλέγοντας την ελληνική γλώσσα και να ακολουθήσει τις σχετικές οδηγίες:

https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/EUCodeWeek-SchoolLabel-Application-2022

 

Share:

ημερολογιο

ημερολόγιο

Προσφατες Αναρτησεις

Μεταφραση

Δημοφιλεις αναρτησεις

Στιγμες απο την Ιστορια

RSS Feed

RSS Feed

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Πληροφορίες

Αρχειοθήκη ιστολογίου